1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
Cinnepin330

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Hier nog geen melding. Komt die gewoon ineens in beeld op je iPhone? Via de Watch zie ik nog geen mogelijkheid. 

randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

Bij mij kwam het idd vanzelf in beeld. 
Versie 17.1 iOS en 10.1 watchOS

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Twee telefoons, een met iOS 17.0 en een met iOS 17.1. Zoek de verschillen. Beide hebben ook een Movistar sim (buitenland)

IMG_76EA425EEA79-1.JPEG IMG_4491.PNG

delft01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Zojuist Vodafone gesproken, een deze weken gaat Vodafone de applewatch en smartwatch ondersteunen, eindelijk gloort er hoop aan de horizon

delft01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Zojuist Vodafone gesproken, een deze weken gaat Vodafone de applewatch en smartwatch ondersteunen, eindelijk gloort er hoop aan de horizon

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Nou,na jaren van zeuren, zou het eindelijk gebeuren? Ik hoop het maar. Kom maar op Vodafone. 

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

@Delft1 dat is geen nieuws. Dezelfde kreet staat al een maand boven aan de pagina als opmerking van een moderator….. 

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Dat zou fijn zijn, ik ga eind november van Odido over naar Vodafone...

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Ondanks IOS17.1 en WatchOS 20.nogwat zie ik enkel dat Apple iets gewijzigd heeft, VF nog steeds niet. VF houdt ons nog steeds aan het lijntje.

randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

@corvankruchten kom op 🙂 niet zo negatief! Het einde is in zicht nog ff geduld en we kunnen er met zijn allen van genieten 🙂 

airwinb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blijkbaar staan we in NL niet alleen. Kijk deze pagina in CZ (en translate met google), en dan denk ik: Er is hoop 🙂

https://www.letemsvetemapplem.eu/2023/10/25/vodafone-v-cesku-spustil-podporu-apple-watch-lte/

 

Vraag me niet hoe ik op deze pagina kom. Wel denk ik dat het proces ongeveer hetzelfde is als in NL.

 

Rdeheld

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Vodafone UK en zelfs india hebben en een hele lange lijst hebben ze het al lang
Apple Watch - Carriers - Apple (IN)
Vi eSIM | Activate eSIM on Supported Smartphones & Smartwatches (myvi.in)

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

Was leuk geweest als je gewoon de datum van ondersteuning had gegeven. Om de één of andere reden wil Google Translate niet meewerken. Krijg hier een beetje een clickbait gevoel bij….

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Blijkbaar ziet niemand in mijn afbeeldingen dat waar de iOS 17.0 app nog rapporteerde dat Vodafone NL geen ondersteuning had voor de Apple Watch, de iOS 17.1 app nu zegt dat mijn Vodafone account geen Apple Watch toestaat. Dat is een wezenlijk verschil. Het netwerk is er dus klaar voor, nu nog de administratie rondom de abonnementen.

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

@hangkous wel gezien, maar zolang Vodafone het netwerk niet beschikbaar stelt dan veranderd het m.i. weinig aan de situatie. 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Vanochtend van IOS17.1 naar de beta IOS17.2 gegaan, met bijbehorende watchOS. Nu is de melding gewijzigd van "uw account is niet geschikt voor' naar "vf-nl ondersteunt de Apple Watch niet op dit moment."

 Lijkt mij een stapje terug.

 

IMG_B5A038A16754-1.jpeg

ErwinLisanne

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Vriend van mij heeft tot voorkort bij Vodafone gewerkt. Hij gaf aan december en dat dat intern blijkbaar al wel bekend zou zijn. Nou maar hopen dat het waar is.. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @ErwinLisanne 
Niet lullig bedoelt maar dan hoop ik toch echt dat je vriend het niet goed heeft. Als het december is, dan is het voor veel mensen al te laat en zijn ze vertrokken naar een andere provider. Eigenlijk zou ik dan zeggen: Nou maar hopen dat het NIET waar is, dat het pas in december komt. 🙂 😉 

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik zet in op 1 November 

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

December???

 

Pfff... laat me een NDA tekenen en geef me daarin de datum. De nieuwe rekening was ook al veel hoger, zo kan ik goedkoper bij de concurrentie terecht en heb zekerheid. Jammer van Ziggo Sport.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic