1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nikes007

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

Moderator edit december 2022: statement bijgewerkt
Vodafone kijkt naar de wensen van klanten en volgt de ontwikkelingen in de markt. Deze laten zien dat de Apple Watch een belangrijk product is geworden. Als wij besluiten de eSim op de Apple Watch aan te bieden, zullen wij onze klanten hierover informeren.

182 Reacties 182
rits-nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik snap niet dat dit zo lang moet duren, logisch dat een overstap naar een andere provider de vanzelfsprekende keuze is. Jammer want ik heb de combi Vodafone/Ziggo een hele fijne gevonden. Maar geen Applewatch ondersteuning, geen F1... het begint op te tellen. Jammer… Maar misschien een reactie/timeline van Vodafone begin 2022?

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@Lycke.. jij werkt bij Vodafone… En jij weet het ook niet…?

Wat heeft het voor nut om een Community Moderator  te zijn als je niet eens kan antwoorden met ja of nee, want blijkbaar wordt er niet met jullie gecommuniceerd….

Mensen hier stellen al jaren vragen over dit topic en krijgen tot vandaag de dag geen anrwoordt omdat de community moderator het niet weet…. Vodafone is zoooooo ouderwets en is blijven steken in de jaren tachtig…..

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Het gebrek aan communicatie is meer dan ergerlijk, terwijl het toch een flink aantal klanten betreft die het aangaat en die hun apple watch willen gebruiken met een e-sim. Vodafone ondersteunt in de landen om ons heen wel de e-sim voor applewatch. Het argument dat dat op zich staande bedrijven betreft is wel heel dunnetjes en is ongeloofwaardig. De koppeling is duidelijk want als je in dat andere land bent, kiest de Vodafone SIM als eerste voor Vodafone als provider. 
Een en ander getuigt ook van onfatsoen en minachting voor de gebruikers van Vodafone, zeker als men zegt geen zicht te hebben wanneer de e-sim voor de apple watch ter beschikking wordt gesteld. Of helemaal niet natuurlijk.
Het alternatief van dit moment T-Mobile is wat betreft service en netwerk zeker zo goed zo niet beter ook in het buitenland werkt men met roaming partners die een goed netwerk hebben. Privé ben ik al over naar T-mobile. Nu zit ik zakelijk mijn abonnement uit.
Hoe droevig allemaal.

ROnv

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Als wij nu allemaal collectief een melding zenden aan de directie dat wij wegwillen naar een andere provider als er niet binnen een maand duidelijkheid komt, dan komt er wellicht een reactie. Als er meerdere mee willen doen, wil ik wel een voorbeeld opstellen die iedereen kan gebruiken. 

SylviaR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben ook al heel lang (zakelijke) klant van Vodafone, sinds 2002. Ik baal dat ik mijn Apple Watch met eSim niet kan koppelen. Ik zit mijn contract met Vodafone uit en stap dan over, tenzij Vodafone aangeeft hoe lang we nog moeten wachten, ongeveer. Ik wil best wachten, maar dan moet ik wel weten dat het zin heeft.

rodnasb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik begrijp niet dat Vodafone NL deze onzekerheid laat voortbestaan. Uitermate frustrerend. Ik ben klant sinds 1996 en stap nu over naar T-mobile.

Jullie bewijzen jezelf een slechte dienst, Vodafone!

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En de absolute arrogantie je klanten op een dergelijke manier te negeren. Inmiddels heb ik een T-mobile account met een extra telefoonnummer. Met een klein abonnement kan je bij T-Mobile gewoon je apple watch tegen een maandtarief van €. 5,00 gebruiken. Hoef je je kostbare telefoon niet overal mee naar toe te nemen.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Waarom zeg je dat het de absolute arrogantie is vanuit Vodafone, La Hees1?
Vodafone heeft toch enkele keren laten weten dat ze vanuit de klantenservice kant NIET weten of Vodafone er al mee bezig is en wanneer het dan eventueel uit zou komen, als ze er mee bezig zijn. Deze info is geplaatst met de melding dat als er iets anders uit komt, ze dat dan ook hier zullen plaatsen. Begrijpelijk dat Vodafone dan niet elke keer antwoord geeft op vragen of het er nu eens gaat komen. Dit antwoord hebben ze gegeven en om nu elke keer te gaan herhalen, dat schiet ook niets op. Dat heb ik al eens naar mijn hoofd geslingerd gekregen, dus ik ben er ook mee opgehouden. 

Daarom denk ik dat Vodafone hier ook heeft besloten om het 1x te melden en te wachten tot ze echt weer nieuw antwoord hebben en deze dan plaatsen. Gelukkig zijn er andere providers die het wel aanbieden, dus als iemand het heel graag wil gaan gebruiken, mijn advies, stap dan gewoon over. Alle providers zijn tegenwoordig even goed en hebben voordelen en nadelen. Nederland is een goed land wat betreft mobiel gebruik, dus dan zou ik gewoon lekker overstappen, als het kan. 

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Heel goed advies. Kan ik mijn abonnement ook opzeggen en direct met nummerbehoud vertrekken? Dat zou voor mij de oplossing zijn. En kom nu toch. Het nog niet weten of Vodafone de apple watch gaat ondersteunen. Dat is natuurlijk intern al lang bekend. Geef dan een datum of zeg dat de apple watch niet wordt ondersteund tot een bepaalde datum. Heb je ook minder teleurgestelde en ontevreden klanten!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Ja, ik weet ook niet waarom ze het niet willen melden, of niet mogen zeggen?!
Echt, als ik het wist, ik had het al van de daken geschreeuwd 🙂

Je kan 120 dagen voor einde van je contract opzeggen en bij de andere provider je abonnement aanvragen met nummerbehoud. Mocht je contract nu al zijn afgelopen dan kan je elke dag overstappen met 1 maand opzegtermijn. Hier de volledige informatie over hoe je kan overstappen. 

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dank voor de reactie. Het blijft frustrerend dat er gewoon niet het fatsoen is om een antwoord te geven op de vragen en verzoeken van de mensen op dit forum.
Gewoon negeren van wensen die er onder de klanten bestaan.
Ik denk dat het idee kan zijn om wat druk uit te oefenen via sociale media en de gang van zaken openbaar te maken. Misschien komt er dan een bevredigend antwoord.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Sorry, maar dat is niet negeren. Ze hebben toch geen antwoord, waarom dan elke keer weer herhalen?
Als klant heb je nu zelf de mogelijkheid om te blijven en te wachten, of over te stappen. Wanneer het antwoord niet bevredigend is kan je zelf een stap zetten. Aangezien Vodafone geen antwoord geeft op de vraag, en dat kan van alles zijn (ze weten het niet, ze doen er niets aan, het komt er gewoon niet of ze zijn er mee bezig), moet je zelf maar een beslissing maken.

Helemaal mee eens dat Vodafone misschien meer duidelijkheid mag geven, waarom het zo lang duurt. Maar als ze dat niet willen doen en het willen laten bij hun antwoord, zoals die gegeven is door Vodafone op deze topic, dan is het maar zo. 

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@La Hees 1  Helemaal met jou  eens… gewoon info of een update geven of Vodafone de Apple Watch 4g gaat ondersteunen of niet… je maakt hier heel wat mensen blij op dit forum……

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@rodnasb  Dat is toevallig.., ook ik ga over 2 weken naar Tmobile… na meer dan 20jaar bij Vodafone… Vodafone kijkt niet mee naar de wensen van de klant wat de apple watch 4g ondersteuning betreft… 

Marjolv

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

Bedankt voor de info! Daar heb ik wat aan. Ik zou liever gewoon bij Ziggo en Vodafone blijven omdat het eigenlijk feilloos functioneert en beide gewoon goede service geven, maar zoals ik al zei èn het wegvallen van F1 èn het niet ondersteunen van Apple Watch zouden me toch kunnen overhalen. Maar ik wacht af, mijn abo loopt tot begin mei dus ik heb nog even tijd me te beraden. 

DJ5

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar de ergernis zit. Dat gaat niet omdat Vodafone niet antwoord, het gaat erom dat het van de gekke is dat Vodafone het nog steeds niet in Nederland aanbiedt. 

 

Nederland was wat dit betreft al de gekke Henkie van Europa en liep enorm achter, maar waar er eerst geen enkele aanbieder ermee kwam is nu zelfs een budgetaanbieder als T-Mobile zo ver en Vodafone komt nog steeds niet verder dan "we weten het niet"? Dan neem je zowel je klant als je bedrijf niet serieus. 

 

Dit gedrag kan alleen maar verklaard worden vanuit de semi-monopolist gedachte, waarbij men ervan uitgaat dat klanten toch wel blijven, ook als je aan hen een slecht of achterhaald product aanbiedt. Maar ik garandeer je: Ziggo is er vooral voor old school tv en Vodafone inmiddels gewoon het slechtste netwerk. Dus straks gaan de klanten massaal weg. Ik voorspel dat binnen 10 jaar Vodafone in Nederland een hele kleine speler is, of misschien wel gewoon failliet. En ik hoop het inmiddels ook nog. Helaas zit ik nog tot oktober vast, maar ik verheug mij nu al op de dag dat ik na 25 jaar klant zijn (ik begon bij Libertel) de deur achter mij dicht kan slaan. En ook Ziggo gaat er dan uit.  En dat terwijl ik helemaal geen zin heb om over te stappen. Dat doe ik alleen als ik laaiend ben. En dat ben ik inmiddels! 

 

Zo ga je met klanten niet om! 

 

En als je het echt gaat merken dat je klanten je echt kotsbeu zijn, dan is het te laat om bij te sturen. Maar goed, blijf vooral denken dat het aan de onredelijke klanten ligt dat ze het antwoord "we weten het niet" een idioot antwoord vinden.

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Wat ben ik het hier ontzettend mee eens, maar de vraag of het gras bij de buurman groener is moet blijken. Tot nu ben ik erg tevreden met T-Mobile met een beter netwerk. Zeker in buiten gebieden en in het buitenland.

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

Op 19-01-2022 telefonisch contact gehad met Vodafone over mijn contract welke verloopt op 4 maart as en ga overstappen naar Tmobile, werd mij verteld dat eigenlijk de Apple Watch 4g ondersteuning door VF eind 2021 zou plaatsvinden, maar helaas niet gehaald, dus wordt verwacht dat dit in 2022 WEL gaat gebeuren…. Kan ik hier wat mee..?? Ik hoop het…. Ik ga dit ook even via de mail bij VF  vragen….. voor een bevestiging… eindelijk een antwoordt..!!!

Marjolv

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

Ik ben inmiddels best wel ver met uitzoeken of ik wil overstappen naar KPN. Want zeker nu KPN viaplay tm november gratis aanbiedt voor nieuwe klanten en ziggo bestaande klanten slechts 4 mnd 50% korting aanbiedt, wordt het nu heel interessant. Ook door andere acties met mobiel, Netflix etc. Ik denk dat KPN haar kans schoon ziet om Ziggo en Vodafone klanten weg te kapen. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Doen @Marjolv 
Je hoeft mij niet te overtuigen. Al hoewel het bijna lijkt op een reclame blokje vanuit de groene provider 😉🤪😁. Als het voor jou beter is, en je gaat er op vooruit, dan moet je dat gewoon gaan doen. Soms is het wel eens goed om ergens anders te kijken. Heb ik ook gedaan toen ik vanuit een andere provider naar VodafoneZiggo ben gegaan. 

rits-nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik snap niet dat dit zo lang moet duren, logisch dat een overstap naar een andere provider de vanzelfsprekende keuze is. Jammer want ik heb de combi Vodafone/Ziggo een hele fijne gevonden. Maar geen Applewatch ondersteuning, geen F1... het begint op te tellen. Jammer… Maar misschien een reactie/timeline van Vodafone begin 2022?

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@Lycke.. jij werkt bij Vodafone… En jij weet het ook niet…?

Wat heeft het voor nut om een Community Moderator  te zijn als je niet eens kan antwoorden met ja of nee, want blijkbaar wordt er niet met jullie gecommuniceerd….

Mensen hier stellen al jaren vragen over dit topic en krijgen tot vandaag de dag geen anrwoordt omdat de community moderator het niet weet…. Vodafone is zoooooo ouderwets en is blijven steken in de jaren tachtig…..

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Het gebrek aan communicatie is meer dan ergerlijk, terwijl het toch een flink aantal klanten betreft die het aangaat en die hun apple watch willen gebruiken met een e-sim. Vodafone ondersteunt in de landen om ons heen wel de e-sim voor applewatch. Het argument dat dat op zich staande bedrijven betreft is wel heel dunnetjes en is ongeloofwaardig. De koppeling is duidelijk want als je in dat andere land bent, kiest de Vodafone SIM als eerste voor Vodafone als provider. 
Een en ander getuigt ook van onfatsoen en minachting voor de gebruikers van Vodafone, zeker als men zegt geen zicht te hebben wanneer de e-sim voor de apple watch ter beschikking wordt gesteld. Of helemaal niet natuurlijk.
Het alternatief van dit moment T-Mobile is wat betreft service en netwerk zeker zo goed zo niet beter ook in het buitenland werkt men met roaming partners die een goed netwerk hebben. Privé ben ik al over naar T-mobile. Nu zit ik zakelijk mijn abonnement uit.
Hoe droevig allemaal.

ROnv

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Als wij nu allemaal collectief een melding zenden aan de directie dat wij wegwillen naar een andere provider als er niet binnen een maand duidelijkheid komt, dan komt er wellicht een reactie. Als er meerdere mee willen doen, wil ik wel een voorbeeld opstellen die iedereen kan gebruiken. 

SylviaR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben ook al heel lang (zakelijke) klant van Vodafone, sinds 2002. Ik baal dat ik mijn Apple Watch met eSim niet kan koppelen. Ik zit mijn contract met Vodafone uit en stap dan over, tenzij Vodafone aangeeft hoe lang we nog moeten wachten, ongeveer. Ik wil best wachten, maar dan moet ik wel weten dat het zin heeft.

rodnasb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik begrijp niet dat Vodafone NL deze onzekerheid laat voortbestaan. Uitermate frustrerend. Ik ben klant sinds 1996 en stap nu over naar T-mobile.

Jullie bewijzen jezelf een slechte dienst, Vodafone!

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En de absolute arrogantie je klanten op een dergelijke manier te negeren. Inmiddels heb ik een T-mobile account met een extra telefoonnummer. Met een klein abonnement kan je bij T-Mobile gewoon je apple watch tegen een maandtarief van €. 5,00 gebruiken. Hoef je je kostbare telefoon niet overal mee naar toe te nemen.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Waarom zeg je dat het de absolute arrogantie is vanuit Vodafone, La Hees1?
Vodafone heeft toch enkele keren laten weten dat ze vanuit de klantenservice kant NIET weten of Vodafone er al mee bezig is en wanneer het dan eventueel uit zou komen, als ze er mee bezig zijn. Deze info is geplaatst met de melding dat als er iets anders uit komt, ze dat dan ook hier zullen plaatsen. Begrijpelijk dat Vodafone dan niet elke keer antwoord geeft op vragen of het er nu eens gaat komen. Dit antwoord hebben ze gegeven en om nu elke keer te gaan herhalen, dat schiet ook niets op. Dat heb ik al eens naar mijn hoofd geslingerd gekregen, dus ik ben er ook mee opgehouden. 

Daarom denk ik dat Vodafone hier ook heeft besloten om het 1x te melden en te wachten tot ze echt weer nieuw antwoord hebben en deze dan plaatsen. Gelukkig zijn er andere providers die het wel aanbieden, dus als iemand het heel graag wil gaan gebruiken, mijn advies, stap dan gewoon over. Alle providers zijn tegenwoordig even goed en hebben voordelen en nadelen. Nederland is een goed land wat betreft mobiel gebruik, dus dan zou ik gewoon lekker overstappen, als het kan. 

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Heel goed advies. Kan ik mijn abonnement ook opzeggen en direct met nummerbehoud vertrekken? Dat zou voor mij de oplossing zijn. En kom nu toch. Het nog niet weten of Vodafone de apple watch gaat ondersteunen. Dat is natuurlijk intern al lang bekend. Geef dan een datum of zeg dat de apple watch niet wordt ondersteund tot een bepaalde datum. Heb je ook minder teleurgestelde en ontevreden klanten!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Ja, ik weet ook niet waarom ze het niet willen melden, of niet mogen zeggen?!
Echt, als ik het wist, ik had het al van de daken geschreeuwd 🙂

Je kan 120 dagen voor einde van je contract opzeggen en bij de andere provider je abonnement aanvragen met nummerbehoud. Mocht je contract nu al zijn afgelopen dan kan je elke dag overstappen met 1 maand opzegtermijn. Hier de volledige informatie over hoe je kan overstappen. 

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dank voor de reactie. Het blijft frustrerend dat er gewoon niet het fatsoen is om een antwoord te geven op de vragen en verzoeken van de mensen op dit forum.
Gewoon negeren van wensen die er onder de klanten bestaan.
Ik denk dat het idee kan zijn om wat druk uit te oefenen via sociale media en de gang van zaken openbaar te maken. Misschien komt er dan een bevredigend antwoord.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Sorry, maar dat is niet negeren. Ze hebben toch geen antwoord, waarom dan elke keer weer herhalen?
Als klant heb je nu zelf de mogelijkheid om te blijven en te wachten, of over te stappen. Wanneer het antwoord niet bevredigend is kan je zelf een stap zetten. Aangezien Vodafone geen antwoord geeft op de vraag, en dat kan van alles zijn (ze weten het niet, ze doen er niets aan, het komt er gewoon niet of ze zijn er mee bezig), moet je zelf maar een beslissing maken.

Helemaal mee eens dat Vodafone misschien meer duidelijkheid mag geven, waarom het zo lang duurt. Maar als ze dat niet willen doen en het willen laten bij hun antwoord, zoals die gegeven is door Vodafone op deze topic, dan is het maar zo. 

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@La Hees 1  Helemaal met jou  eens… gewoon info of een update geven of Vodafone de Apple Watch 4g gaat ondersteunen of niet… je maakt hier heel wat mensen blij op dit forum……

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

@rodnasb  Dat is toevallig.., ook ik ga over 2 weken naar Tmobile… na meer dan 20jaar bij Vodafone… Vodafone kijkt niet mee naar de wensen van de klant wat de apple watch 4g ondersteuning betreft… 

Marjolv

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

Bedankt voor de info! Daar heb ik wat aan. Ik zou liever gewoon bij Ziggo en Vodafone blijven omdat het eigenlijk feilloos functioneert en beide gewoon goede service geven, maar zoals ik al zei èn het wegvallen van F1 èn het niet ondersteunen van Apple Watch zouden me toch kunnen overhalen. Maar ik wacht af, mijn abo loopt tot begin mei dus ik heb nog even tijd me te beraden. 

DJ5

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar de ergernis zit. Dat gaat niet omdat Vodafone niet antwoord, het gaat erom dat het van de gekke is dat Vodafone het nog steeds niet in Nederland aanbiedt. 

 

Nederland was wat dit betreft al de gekke Henkie van Europa en liep enorm achter, maar waar er eerst geen enkele aanbieder ermee kwam is nu zelfs een budgetaanbieder als T-Mobile zo ver en Vodafone komt nog steeds niet verder dan "we weten het niet"? Dan neem je zowel je klant als je bedrijf niet serieus. 

 

Dit gedrag kan alleen maar verklaard worden vanuit de semi-monopolist gedachte, waarbij men ervan uitgaat dat klanten toch wel blijven, ook als je aan hen een slecht of achterhaald product aanbiedt. Maar ik garandeer je: Ziggo is er vooral voor old school tv en Vodafone inmiddels gewoon het slechtste netwerk. Dus straks gaan de klanten massaal weg. Ik voorspel dat binnen 10 jaar Vodafone in Nederland een hele kleine speler is, of misschien wel gewoon failliet. En ik hoop het inmiddels ook nog. Helaas zit ik nog tot oktober vast, maar ik verheug mij nu al op de dag dat ik na 25 jaar klant zijn (ik begon bij Libertel) de deur achter mij dicht kan slaan. En ook Ziggo gaat er dan uit.  En dat terwijl ik helemaal geen zin heb om over te stappen. Dat doe ik alleen als ik laaiend ben. En dat ben ik inmiddels! 

 

Zo ga je met klanten niet om! 

 

En als je het echt gaat merken dat je klanten je echt kotsbeu zijn, dan is het te laat om bij te sturen. Maar goed, blijf vooral denken dat het aan de onredelijke klanten ligt dat ze het antwoord "we weten het niet" een idioot antwoord vinden.

La Hees 1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Wat ben ik het hier ontzettend mee eens, maar de vraag of het gras bij de buurman groener is moet blijken. Tot nu ben ik erg tevreden met T-Mobile met een beter netwerk. Zeker in buiten gebieden en in het buitenland.

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 94Likes

Op 19-01-2022 telefonisch contact gehad met Vodafone over mijn contract welke verloopt op 4 maart as en ga overstappen naar Tmobile, werd mij verteld dat eigenlijk de Apple Watch 4g ondersteuning door VF eind 2021 zou plaatsvinden, maar helaas niet gehaald, dus wordt verwacht dat dit in 2022 WEL gaat gebeuren…. Kan ik hier wat mee..?? Ik hoop het…. Ik ga dit ook even via de mail bij VF  vragen….. voor een bevestiging… eindelijk een antwoordt..!!!

Marjolv

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

Ik ben inmiddels best wel ver met uitzoeken of ik wil overstappen naar KPN. Want zeker nu KPN viaplay tm november gratis aanbiedt voor nieuwe klanten en ziggo bestaande klanten slechts 4 mnd 50% korting aanbiedt, wordt het nu heel interessant. Ook door andere acties met mobiel, Netflix etc. Ik denk dat KPN haar kans schoon ziet om Ziggo en Vodafone klanten weg te kapen. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10474Posts
  • 3259Oplossingen
  • 2485Likes

Doen @Marjolv 
Je hoeft mij niet te overtuigen. Al hoewel het bijna lijkt op een reclame blokje vanuit de groene provider 😉🤪😁. Als het voor jou beter is, en je gaat er op vooruit, dan moet je dat gewoon gaan doen. Soms is het wel eens goed om ergens anders te kijken. Heb ik ook gedaan toen ik vanuit een andere provider naar VodafoneZiggo ben gegaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic