Oneens met Vodafone en jullie vaag antwoord.
Na 6 jaar, 4 in UK en 2 in NL bij Vodafone ga ik ook weg als 4g ondersteuning voor de apple watch niet word aangeboden binnenkort. Ook met iedereen eens in de berichten. Kondig het officieel aan en geef ons gewoon groen licht dat het wordt geïmplementeerd in jullie systeem met een indicatie van waneer. Dan kunnen wij als jullie klanten ook een besluit nemen om te blijven of overstappen naar een ander provider.
Ik begrijp heel goed op een technisch niveau dat het niet “huppekee hop” snel kan. Zoals ik de reacties lees, dan voel ik mezelf als klant in een klein hokje geplaatst. Omdat wij een minderheid zijn met een apple watch 4g in jullie klantenlijst, wordt dit niet als een algemeen probleem gezien binnen Vodafone?
Ik ga persoonlijk niet 6 maanden wachten en niet gebruik maken van mijn nieuwe Apple Watch 4g tijdens sporten of hardlopen. Ook al heb ik 1.5 maand mijn abonnement vernieuwd, dan heb ik betaald voor de leer om levenslang nooit meer een klant te zijn bij Vodafone. Het enige wat Vodafone en ik mee eens kunnen zijn is is knal rood als lievelingskleur.