Ik vind ook dat het te lang duurt voordat Vodafone weer met een update komt. In december is het statement aangepast en gaf men ons hoop op snelle ondersteuning voor de Apple Watch 4G, maar inmiddels zijn we acht maanden verder zonder enig verder nieuws. Het is nu hartje zomer, veel mensen zijn op vakantie en aangezien in september de Apple Watch Series 9 wordt aangekondigd, zullen er op dit moment weinig mensen een nieuwe Apple Watch kopen. Het meest logische moment voor Vodafone om aan te kondigen dat de Apple Watch ondersteuning komt, lijkt me dan ook in september te zijn, rondom de onthulling van de nieuwe generatie Apple Watches, zodat klanten dan een 4G-versie kunnen kopen. Ik hoop hier zelf ook echt op. Ik wil mijn Series 6 wel upgraden, maar zonder nieuws van Vodafone weet ik niet of ik wel of niet de duurdere 4G-variant moet aanschaffen.
Ik spreek de hoop uit dat Vodafone uiterlijk in september duidelijkheid geeft (en hopelijk met het positieve nieuws komt dat ons lange wachten en (on)geduld wordt beloond….).