1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
Bru17

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Zou het november worden - jaar na KPN, want KPN jaar na T-Mobile? Ben erg cynisch geworden over ‘vrije’ markt. 

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

DIt is een ander type multi-SIM, met de oude kon niet gebeld worden, dat was alleen voor data, Met wat elke andere provider multi-SIM noemt, kun je gewoon bellen en data versturen en ontvangen terwijl je (e)SIM op je telefoon gewoon actief en geregistreerd is op het Vodafone netwerk. Dit in tegenstelling to de Duo-SIM, daar kan alleen één SIM tegelijk actief en geregistreerd zijn op het netwerk.

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

DIt is een ander type multi-SIM, met de oude kon niet gebeld worden, dat was alleen voor data, Met wat elke andere provider multi-SIM noemt, kun je gewoon bellen en data versturen en ontvangen terwijl je (e)SIM op je telefoon gewoon actief en geregistreerd is op het Vodafone netwerk. Dit in tegenstelling to de Duo-SIM, daar kan alleen één SIM tegelijk actief en geregistreerd zijn op het netwerk.

mluttik

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Als Vodafone dit niet gaat ondersteunen zal ik moeten overstappen op T-Mobile (mijn vorige provider) of KPN, die ondersteunen de Apple Watch (Ultra) al wel. Zou jammer zijn, maar het is niet anders.

Anonymous
Niet van toepassing

Vodafone doet niks met de vragen van klanten over de ondersteuning voor de Apple Watch. Ofschoon ze ons anders willen doen geloven, doen ze niets, maar dan ook helemaal niets, met de ontwikkeling hiervan. M.a.w., het komt er gewoon niet. Klaar. Om de een of andere reden wil Vodafone er niet aan, maar dat zeggen ze niet omdat er dan klanten gaan weglopen. Welnu, ik ben een klant die het zat is, en gaat weglopen. De ballen, Vodafone!

Françoise

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 108Likes

@Anonymous  Ik ben vorige jaar 2022 overgestapt naar T mobile ivm met de Apple Watch 4g ondersteuning, na meer dan 20 jaar bij VODAFONE, niks dan lof voor TMOBILE en uiteraard KPN…. Deze 2 kijken WEL  naar de wensen van de klant,  gewoon overstappen…..

ik geniet van mijn Apple Watch 4g…..

 

Veel succes gewenst bij Vodafone… ze luisteren toch niet…. Ik geniet bij TMOBILE…

 

 



mluttik

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb inmiddels ook opgezegd en ben (terug) naar T-Mobile. Nu wachten tot de Watch Ultra iets goedkoper wordt……

Ray308

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Ik ben al even overtuigd, ik zit mijn contract nog even uit bij Ziggo/Vodafone, de liefde is al een tijdje over.  Er was op mijn adres weinig serieuze keus overigens.  Inmiddels ligt er glasvezel in de meterkast. Dus er is eindelijk wat concurrentie in de meterkast. 

Anonymous
Niet van toepassing

Helaas bij mij nog geen glasvezel, en dat zal er ook binnenkort niet gaan komen. Ik zal het voorlopig met de haat-liefdeverhouding moeten uitzingen 👿

marsman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier precies hetzelfde. Ik heb inmiddels een Apple Watch Ultra en geen hoop meer dat Vodafone hier iets mee gaat doen.
Omdat ik een Red Together heb neem de overige 4 abbo's ook mee naar KPN. Zonde, want ik was hier heel tevreden over. 

nielsvo

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Er blijft zo geen abonnee meer over met een Apple Watch 🙂 

Lijkt me toch geen sinecure voor Vodafone, eenmaal overgestapt komen ze niet snel meer terug (ik niet in ieder geval, is me alle rompslomp niet waard) en dat gaat toch al snel om enkele duizenden abonnees denk ik?

1Ronald

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Helaas kan ik niet van Vodafone af.
Ik heb een abonnement van mijn werk.

 

Heb wel Vodafone DuoKaart (DuoSim, 2 simkaarten met hetzelfde nummer), volgens mij biedt Vodafone dit ook al niet meer aan.  Alleen bestaande kaarten kunnen ze niet van af. 
Ik ben zo bereid mijn tweede kaart om te ruilen voor een Esim voor mijn Apple Watch, dus Vodafone waar wacht je nog op. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Even een correctie @1Ronald 
Nu weet ik niet hoe het zakelijk zit, maar voor particulieren klanten kan je nog gewoon Duo Sim gebruiken hoor. Zie voor meer informatie: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim - Of Vodafone zakelijk dit inmiddels niet meer levert, geen idee. Je kan daarvoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Ha allen! Ik kreeg vandaag via de chat in de app de volgende reactie op m’n hopeloosheid rond ondersteuning vd Apple Watch 4g,  die toch anders van toon is dan tot nu toe. Zie hieronder: 

 

Goedemorgen, goed dat je even contact opneemt. Het is niet fijn om te lezen dat je wilt overstappen wegens het uitblijven van de eSIM voor de Apple Watch. Ik kan je echter garanderen dat er hard aangewerk wordt. Ik kijk het graag voor je na. Ik stuur je een smsje met een code. Kun je deze code aan mij doorgeven?

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

…en ik krijg net dit bericht daar in de app chat: 

 

🙂 Het gaat er 1000% zeker komen (ik ben er zelf ook op aan het wachten)

Hou onze website de komende tijd in de gaten. Wij hebben namelijk nog geen concrete datum door gekregen.

nielsvo

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Dat zegt dus nog steeds weinig. 1000% zeker dat het er gaat komen. Dat geloof ik graag. Ooit zal het er best komen. Vraag is nog steeds: wanneer. Ik geef ze tot 5 augustus…

Anonymous
Niet van toepassing

Inderdaad. Dat het er gaat komen, dat roepen ze al ruim 2 jaar. Die 1000% zal wel heel erg rekbaar zijn. En dat elastiek is bij Vodafone van uitzonderlijk goede kwaliteit.

Quirrel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

nog altijd geen ondersteuning.

blijft jammer voor een provider die zich als premium in de markt zet.

Voor mij gaat het na dit jaar een overstap zijn, aangezien ik echt de 4G functie wil gaan gebruiken 

3s

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

discussie en lancering esim voor apple watch duurt te lang na > 20jr klant stap ik toch maar over.

Bru17

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Geldt ook voor mij. Overstap per 19-4 geregeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic