1
Vraag
2
Reacties
Jan D

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

duo sim in 4g router gebruiken

In ons vakantiehuisje hangt een 4g router. Ik dacht slim te zijn door een duo-Sim aan te vragen die vandaag gekomen is, zodat ik op 1 abonnement kan internetten. Echter ik vraag me nu (pas) af of het eigenlijk wel op deze manier kan!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jan D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gebruik van duo Sim kan natuurlijk wel maar je kan ze niet allebei tegelijk aan hebben. Als je de simkaart op je telefoon aan hebt dan moet die uit op je 4G router (want dan werkt die daarop ook niet). En als je op de 4G router de duo simkaart aan wil hebben, dan moet je eerst je telefoon uitzetten en dan je 4G router aanzetten en dan werkt die (maar werkt je telefoon niet meer). 

Dus: beide kan je niet tegelijk aanzetten!
1x per simkaart kan er aan en dan ben je op die simkaart bereikbaar en/of kn je gebruikten. Niet op beide tegelijk!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jan D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gebruik van duo Sim kan natuurlijk wel maar je kan ze niet allebei tegelijk aan hebben. Als je de simkaart op je telefoon aan hebt dan moet die uit op je 4G router (want dan werkt die daarop ook niet). En als je op de 4G router de duo simkaart aan wil hebben, dan moet je eerst je telefoon uitzetten en dan je 4G router aanzetten en dan werkt die (maar werkt je telefoon niet meer). 

Dus: beide kan je niet tegelijk aanzetten!
1x per simkaart kan er aan en dan ben je op die simkaart bereikbaar en/of kn je gebruikten. Niet op beide tegelijk!!

Jan D
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het heldere antwoord! Ik heb ook iets gelezen over een multi-data Sim. Zou dat een betere oplossing zijn?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jan D wrote:

Dank voor het heldere antwoord! Ik heb ook iets gelezen over een multi-data Sim. Zou dat een betere oplossing zijn?

Het is niet meer mogelijk om Multi Data Sim te bestellen. Heb je nu Multi Data Sim? Dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je simkaarten. Zie: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim.shtml

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic