bdk1976

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

combineren met e-sim

Hallo, 

 

Kan ik een nieuw abonnement afsluiten met sim-kaart voor de telefoon en daarnaast een e-sim die wordt gekoppeld aan mijn LTE smartwatch? Werkt dat samen? Zijn er meerkosten aan verbonden door beide te hanteren? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
  • Hoi @bdk1976 
    Welkom op de Community van Vodafone.
    Dat is een hele duidelijke vraag. Hier kan ik heel kort over zijn: dit is helaas niet mogelijk.
    Aan een abonnement/ mobiel nummer kan maar 1 simkaart gekoppeld worden. Dit is of een eSIM of een gewone SIM. 

    De enige uitzondering hierin is, is een Duo SIM. Met een Duo SIM heb je 2 simkaarten met hetzelfde simkaartnummer. 
    Hierbij gaat bijvoorbeeld een SIM in je toestel en de andere in een smartwatch, car-kit of tablet. 
    Bij een Duo SIM kun je maar een van de 2 gebruiken. Beide tegelijk gaat helaas niet.

    Je hebt dan ook 3 opties:
  • Een extra abonnement voor je smartwatch.
  • Smartwatch verbinden via bluetooth met je toestel.
  • Prepaid kaart met tegoed in je smartwatch.

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NvZ 
Hoe Vodafone hier over denkt kan je lezen op deze topic. Hierop blijft Vodafone haar klanten informeren (voorlopig nog geen informatie). 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
  • Hoi @bdk1976 
    Welkom op de Community van Vodafone.
    Dat is een hele duidelijke vraag. Hier kan ik heel kort over zijn: dit is helaas niet mogelijk.
    Aan een abonnement/ mobiel nummer kan maar 1 simkaart gekoppeld worden. Dit is of een eSIM of een gewone SIM. 

    De enige uitzondering hierin is, is een Duo SIM. Met een Duo SIM heb je 2 simkaarten met hetzelfde simkaartnummer. 
    Hierbij gaat bijvoorbeeld een SIM in je toestel en de andere in een smartwatch, car-kit of tablet. 
    Bij een Duo SIM kun je maar een van de 2 gebruiken. Beide tegelijk gaat helaas niet.

    Je hebt dan ook 3 opties:
  • Een extra abonnement voor je smartwatch.
  • Smartwatch verbinden via bluetooth met je toestel.
  • Prepaid kaart met tegoed in je smartwatch.
NvZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Vodafone,

 

Inmiddels zijn we 2 jaar verder met meerdere LTE smartwatches. Hoe denkt Vodafone nu over ondersteuning van een multisim of duo sim met meer mogelijkheden?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NvZ 
Hoe Vodafone hier over denkt kan je lezen op deze topic. Hierop blijft Vodafone haar klanten informeren (voorlopig nog geen informatie). 

NvZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Energieboy ,

Dat topic had ik gezien. Vodafone doet er dus nog niets mee maak ik hier uit op

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voorlopig kunnen ze alleen zeggen wat ze daar hebben geschreven 🫣😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic