1
Vraag
2
Reacties
ThijsvdBerg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen

Ik zou graag mijn Ziggo en Vodafone account willen loskoppelen. kan iemand mij hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ThijsvdBerg, goedemorgen!

Bedankt voor jouw privéberichtje met aanvullende informatie! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld. Jouw ouders kunnen zich nu opnieuw registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen gegevens. Dat kan via deze pagina. Laat je ons weten of het is gelukt ? 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ThijsvdBerg 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ThijsvdBerg
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik wil je hier met alle liefde bij helpen! Uiteraard heb ik wel wat extra gegevens van je nodig om de accounts te ontkoppelen. Ik zie dat @Energieboy al heeft aangegeven welke gegevens ik nodig heb en hoe je mij een privéberichtje kunt sturen. Zie ik je privéberichtje snel tegemoet? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ThijsvdBerg, goedemorgen!

Bedankt voor jouw privéberichtje met aanvullende informatie! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld. Jouw ouders kunnen zich nu opnieuw registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen gegevens. Dat kan via deze pagina. Laat je ons weten of het is gelukt ? 🙂 

ThijsvdBerg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het E-mail adres van mijn ouders is bekend in de database van Ziggo. Nu kunnen ze niet met dit zelfde email zich aanmelden voor Ziggo. Moeten ze een nieuw email adres maken? Of is er een mogelijkheid dat ze met hun eigen email kunnen inloggen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ThijsvdBerg

Hmm, mogelijk dat er dan al een (oud) account bekend is met hun e-mailadres. Ik controleer dit graag even voor je. Kun je mij het e-mailadres van jouw ouders toesturen in een privéberichtje?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic