1
Vraag
2
Reacties
Lindascholten93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen

Hoi, 

 

Zouden jullie mijn ziggo acount kunnen ontkoppelen? Dan kan ik mijn nieuwe ziggo toevoegen.

 

Groeten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Lindascholten93. Ik heb het mijn Ziggo account ontkoppelt. Je mag een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lindascholten93,

Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Dit kan ik voor je regelen :).

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

- E-mailadres wat in gebruik is voor de accounts

Na het ontkoppelen mag je een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo. Hiervoor mag het e-mailadres nog niet in gebruik zijn voor My Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Lindascholten93. Ik heb het mijn Ziggo account ontkoppelt. Je mag een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic