1
Vraag
2
Reacties
Ward

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone account ontkoppelen

Willen jullie mijn My Vodafone account loskoppelen van mijn Mijn Ziggo account. Ik ben een paar maanden geleden verhuist en heb toen een nieuw ziggo abonnement afgesloten met een nieuw relatienummer. Ik zou graag my vodafone aan het nieuwe mijn ziggo account koppelen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Ward
Welkom op de Vodafone Community!

Logisch dat je graag jouw My Vodafone wilt koppelen aan je nieuwe Mijn Ziggo account! Ik zie dat je mijn collega @Alex een berichtje had gestuurd met de benodigde gegevens. Helemaal super! Bij deze heb ik jouw My Vodafone account verwijderd. Dit geeft je de mogelijkheid om vanuit je nieuwe Mijn Ziggo account onder het kopje ''Gegevens'' het account uit te breiden. Het nieuwe My Vodafone account is dan gelijk gekoppeld aan je nieuwe Mijn Ziggo account. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ward 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is @Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Het kan ook zijn dat @Cecilia met je contact opneemt, als Alex er zelf niet is. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Ward
Welkom op de Vodafone Community!

Logisch dat je graag jouw My Vodafone wilt koppelen aan je nieuwe Mijn Ziggo account! Ik zie dat je mijn collega @Alex een berichtje had gestuurd met de benodigde gegevens. Helemaal super! Bij deze heb ik jouw My Vodafone account verwijderd. Dit geeft je de mogelijkheid om vanuit je nieuwe Mijn Ziggo account onder het kopje ''Gegevens'' het account uit te breiden. Het nieuwe My Vodafone account is dan gelijk gekoppeld aan je nieuwe Mijn Ziggo account. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic