1
Vraag
2
Reacties
Bianca Lauwers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet meer na koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo

Hallo,

 

Na het aanmelden bij My Vodafone werkt op geen een apparaat Ziggo Go meer. Hij geeft bij het aanmelden bij Ziggo Go aan dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Wanneer ik op de knop gebruikersnaam of wachtwoord opvragen klik en hier mijn mail adres invul om mijn wachtwoord te wijzigen krijg ik een mail om mijn My Vodafoine wachtwoord te wijzigen????? Dit heb ik al een keer gedaan en vervolgens met dit wachtwoord in proberen te loggen bij Ziggo Go, maar krijg weer de melding dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.

Ik zou graag mijn Ziggo go wachtwoord wijzigen, maar krijg dan steeds een mail van My Vodafone. Het is vervelend dat ik op geen een apparaat Ziggo go meer kan kijken. Hoe los ik dit op?

 

Ik hoop snel een reactie te krijgen. Alvast bedankt!

 

Groetjes

Bianca Lauwers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bianca Lauwers,
Welkom op de community van Vodafone. Jeetje, dat klinkt niet goed. Je geeft aan dat je de accounts gekoppeld hebt en nu niet meer kan inloggen bij de accounts en Ziggo Go. Laten we als eerste beginnen met My Vodafone en Mijn Ziggo. Kun je hier wel nog inloggen? Heb je zowel de gegevens van Mijn Ziggo als My Vodafone geprobeerd? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bianca Lauwers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beste manier is om de accounts niet te koppelen. Maar nu je dit hebt gedaan zou je kunnen proberen om in te loggen met je Vodafone gegevens. Het is een vervelende situatie die bij Ziggo wel bekend is en eigenlijk adviseer ik altijd om de accounts niet te koppelen. 

Mocht het nu niet werken met de inlog van je My Vodafone gegevens dan adviseer ik je om je accounts weer gewoon te laten loskoppelen. En anders moet morgen iemand van Vodafoneziggo je helpen om het weer in orde te maken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bianca Lauwers,
Welkom op de community van Vodafone. Jeetje, dat klinkt niet goed. Je geeft aan dat je de accounts gekoppeld hebt en nu niet meer kan inloggen bij de accounts en Ziggo Go. Laten we als eerste beginnen met My Vodafone en Mijn Ziggo. Kun je hier wel nog inloggen? Heb je zowel de gegevens van Mijn Ziggo als My Vodafone geprobeerd? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Bianca Lauwers. Kun je inmiddels weer inloggen bij Ziggo GO of ervaar je hier nog steeds problemen mee. Ik hoor het graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic