1
Vraag
2
Reacties
GggNilsggg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wordt OneNumber ondersteund i.c.m een Samsung Watch 7?

Sinds kort in het bezit van een Watch 7 lte. Deze wil ik graag koppelen aan een esim.

Zo hoef ik tijdens het sporten geen telefoon meer mee te nemen. 

Kan ik dit nu aanvragen via Vodafone of niet?

De berichten welke ik hierover kan vinden zijn van een half jaar geleden. Toen was het nog niet mogelijk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 122Posts
  • 23Oplossingen
  • 25Likes

Goedemorgen @GggNilsggg, welkom op de Vodafone Community! 😄

Logisch dat je alle functionaliteit van je nieuwe smartwatch wil gebruiken! We hebben een pagina op onze website waar je je gegevens achter kunt laten. Mocht er iets bekend worden over het leveren van mobiele data op de Samsung Watch LTE, dan laten wij het je direct weten. 😄

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 122Posts
  • 23Oplossingen
  • 25Likes

Goedemorgen @GggNilsggg, welkom op de Vodafone Community! 😄

Logisch dat je alle functionaliteit van je nieuwe smartwatch wil gebruiken! We hebben een pagina op onze website waar je je gegevens achter kunt laten. Mocht er iets bekend worden over het leveren van mobiele data op de Samsung Watch LTE, dan laten wij het je direct weten. 😄

GHdeH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerlijk gezegd is het niet meer van deze tijd dat dit niet mogelijk is. Bel al jaren zakelijke klant maar denk nu serieus na om over te stappen naar provider die deze service wel verleent.

GggNilsggg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bijzonder dat ze hier inderdaad niets mee doen...

Ben zelf ook al 15 jaar klant bij Vodafone & Ziggo.

Over een paar maanden kan ik overstappen en als ze het dan nog niet hebben stap ik over naar KPN.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 28Oplossingen
  • 41Likes

Ik snap heel goed dat als Smartwatch gebruiker de wens er is om OneNumber op je Samsung watch te gebruiken.

Op dit moment zitten wij nog in de testfase, zodat we na uitvoerig testen van technische aspecten dit vlekkenloos kunnen lanceren. Dat betekent dus dat we daar de tijd voor nemen zodat jij als klant daar straks profijt van ervaart.

Daarom kun je je dus online registreren zodat je van ons pro-actief communicatie ontvangt wanneer de release fase in zicht is 🙂

Houd je vinger aan de pols: Samsung Smartwatches e... - Vodafone Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic