1
Vraag
2
Reacties
Rien D

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wisselgesprek Samsung Galaxy S9 werkt niet (+ oplossing!)

Had wisselgesprek aan staan (bellen - instellingen via drie puntjes rechtsboven - aanvullende diensten - wisselgesprek) en voicemail uit staan, maar kreeg van bellers te horen dat ze een ingesprek toon kregen bij bellen. En ik ontving geen melding dat ik een oproep had gemist.

Kon geen oplossing op het forum of via zoekmachine vinden, heb via een combinatie van mogelijkheden de volgende oplossing ontdekt:

  1. Log in via MyVodafone profiel, kies producten - toestel en sim - voicemail inschakelen en selecteer ”mijn voicemail” bij de eerste drie opties ( Als ik geen bereik heb, schakel gesprekken door naar... / Als ik niet kan opnemen, schakel gesprekken door naar... / Als ik in gesprek ben, schakel gesprekken door naar... );
  1. Open op Samsung Galaxy S9 bellen - instellingen via drie puntjes rechtsboven - aanvullende diensten - doorschakelen - spraakoproep en zet alle opties op “uitschakelen”.

Wisselgesprek werkt hierdoor weer bij mij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rien D
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Steven Vodafone,

Dank voor jouw vraag en fijn dat je aanvullend wil checken.

Wisselgesprek werkt met de oplossing die ik heb beschreven weer, dus er hoeft voor nu niets te worden aangepast. Maar ben ook wel benieuwd waar de oorzaak ligt, zodat ik weet of ik bijv bij een volgende update van besturingssoftware weer dezelfde stappen moet herhalen.

Heb eea in het profiel aangevuld, kun je daarmee verder?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rien D,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je gebruik wilt maken van wisselgesprekken.
Fijn om te lezen dat je het een en ander al geprobeerd hebt. 

Kun je voor mij eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik voor je controleren of bij ons alles correct staat. 
Ik hoor graag van je!
 

Rien D
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Steven Vodafone,

Dank voor jouw vraag en fijn dat je aanvullend wil checken.

Wisselgesprek werkt met de oplossing die ik heb beschreven weer, dus er hoeft voor nu niets te worden aangepast. Maar ben ook wel benieuwd waar de oorzaak ligt, zodat ik weet of ik bijv bij een volgende update van besturingssoftware weer dezelfde stappen moet herhalen.

Heb eea in het profiel aangevuld, kun je daarmee verder?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, bij ons kan de optie wisselgesprek ook uitstaan. Vandaar dat ik ook vroeg naar de gegevens. 
Maar ik zie dat de optie voor wisselgesprek op mogelijk staat.

Bij een update kan het zijn dat bepaalde opties uitgezet of aangepast worden.
Indien je dan merkt dat iets niet werkt, kun je het beste de instellingen in je toestel als eerste controleren zodat die correct staan @Rien D 

Rien D
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor jouw check en de tip @Steven Vodafone !

Goed dat alles juist stond & ik hou de instellingen na updates in de gaten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic