Nee, ik snap het niet meer…. Heb je nu je eigen simkaart in een ander toestel gedaan en werkt het daar nu wel in?
Even denken:
1- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in je eigen telefoon, met 4G werkt whatsapp? JA / NEE
2- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in je eigen telefoon, met 4G werken andere apps? JA / NEE
3- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in je eigen telefoon, met Wifi werkt whatsapp? JA / NEE
4- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in je eigen telefoon, met Wifi werken andere apps? JA / NEE
1- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in een ander z’n telefoon, met 4G werkt whatsapp? JA / NEE
2- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in een ander z’n telefoon, met 4G werken andere apps? JA / NEE
3- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in een ander z’n telefoon, met Wifi werkt whatsapp? JA / NEE
4- Vodafone simkaart, van jezelf, zit in een ander z’n telefoon, met Wifi werken andere apps? JA / NEE
Dan is het misschien een beetje duidelijker, want nu snap ik niet meer wat je getest hebt 🙂
Als je nu problemen hebt met 4G in je eigen toestel en niet in die van iemand anders, dan ligt het waarschijnlijk aan je toestel en dan zou ik een bakcup maken, fabrieksinstellingen en kijken wat er dan gebeurd.
Als je nu problemen hebt met 4G in je eigen toestel en ook in die van iemand anders, met je eigen SIMkaart, dan ligt het aan je SIMkaart en zou je een nieuwe kunnen aanvragen of even langs een Vodafone winkel gaan.
Als je nu geen problemen hebt met je Wifi in je eigen toestel, (welk toestel dan ook) dan ligt het aan je SIMkaart en dan zou je een nieuwe kunnen aanvragen of even langs een Vodafone winkel gaan.
Als je nu ook problemen hebt met je Wifi in je eigen toestel, dan zou je een bakcup kunnen maken en terug gaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het dan wel weer werkt.
Ja, mooier kan ik het niet maken eigenlijk en ben ik uitgedacht 😞
Want als het bij de ander wel werkt maar niet op je eigen telefoon, dan is daar toch iets mis mee?!?