Marshava
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt voicemail ook in vliegtuigmodus?

Als ik de telefoon in vliegtuigstand zet, is het dan mogelijk dat de voicemail in wordt geschakeld als iemand belt?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Ik heb de voicemail eens gereset. Alle instellingen stonden goed. Kun je eens met 12331 bellen om de voicemail weer te activeren en te checken of het nu wel werkt @Marshava?

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4675Reacties
  • 433Oplossingen
  • 889Likes

Hi @Marshava ,

Vliegtuigmodus is bijna hetzelfde als dat je toestel uitgeschakeld staat, alleen kun je 'm in de vliegtuigmodus nog deels gebruiken.

Zo lang je voicemail niet vol is, kunnen andere een berichtje achterlaten. Zorg er ook voor dat je voicemail geactiveerd is.

Voor nu een prettige avond.

Marshava
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn voicemail is geactiveerd, die krijg ik wel te horen als hij gewoon aan staat maar met vliegtuigmodus krijg ik geen voicemail te horen. 

Daarom deze vraag

Groet, 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4675Reacties
  • 433Oplossingen
  • 889Likes

Maak je gebruik van een abonnement of prepaid? Prepaid: zorg ervoor dat je regelmatig gebruik maakt van je Prepaid simkaart, anders vervalt deze.

Als je bijvoorbeeld gaat slapen en je zet het toestel in vliegtuigmodus en iemand belt, dan zou je wel een voicemail bericht moeten ontvangen als je 1233 belt @Marshava . Als alles correct staat ingesteld, neem dan even contact op met de klantenservice, misschien staat de doorschakeling verkeerd.

Als je toestel echter veel te lang in vliegtuigmodus staat, dan horen andere mogelijk dat dit nummer op dit moment niet beschikbaar is en wordt de verbinding verbroken.

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Heb je inmiddels gecontroleerd hoe de doorschakeling stond. Je kunt kiezen uit bij geen verbinding direct doorschakel. Dit kun je instellen in My Vodafone (website) @Marshava

Laat je weten of het gelukt is? 

Marshava
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Alles staat op de site ingesteld zoals zou moeten, het werkt echter nog steeds niet

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4675Reacties
  • 433Oplossingen
  • 889Likes

Dat is vreemd @Marshava , als de instellingen correct zijn zou het moeten werken. Wellicht kan @Steven Vodafone een dubbel check doen?

Vul hiervoor even in de profielinstellingen je gegevens aan.

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Kun je de gegevens aanvullen @Marshava in je profiel? Dan kan ik de instellingen controleren voor je.

Marshava
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik heb de gegevens ingevuld

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Ik heb de voicemail eens gereset. Alle instellingen stonden goed. Kun je eens met 12331 bellen om de voicemail weer te activeren en te checken of het nu wel werkt @Marshava?

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone