Louise!?

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is het E-mail adres van vesta payment solutions

Perongeluk het rekeningnummer van vesta payment solutions gebruikt voor de betaling. Inplaats van het rekeningnummer van Vodafone.

Nu moet ik een betaalverzoek sturen en dan heb ik hun e-mail adres voor nodig.

Wie heeft voor mij hun mail adres.

 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Louise!?
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Het verkeerde rekeningnummer gebruiken bij een overboeking kan iedereen overkomen. Je kunt in deze situatie het beste even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice (chat, messenger, e-mail of telefonisch). Zij kunnen je dan doorverbinden naar Vesta Payment Solutions of een crediteringsverzoek via e-mail aan hun doorgeven. Stuur in dit laatste geval direct een screenshot mee van de afschrijving waarop jouw NAW gegevens zichtbaar zijn.

Pietje PUK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kun jij als moderator niet weten dat Vesta Payment Solutions de betalingen verricht voor Ziggo/Vodafone? Ik heb net ook een betaling gedaan aan Ziggo en dat ging ook via bovengenoemde partij. Het is dus geen "ongelukje"lijkt mij.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik weet dat Cecilia zich heel goed zelf kan verdedigen maar ik wil hier toch op reageren. Cecilia zegt toch ook niet dat ze niet weet dat Vesta Payment Solutions betalingen doet voor VodafoneZiggo. Ze kan de topic starter alleen niet zelf doorsturen, daar moet die persoon voor contact opnemen met de klantenservice. 

De tekst van Cecilia "Een ongeluk zit in een klein hoekje!" komt vanuit het bericht van de topic starter. Die schrijft "Perongeluk het rekeningnummer van vesta payment solutions gebruikt voor de betaling". Daarom zei Cecilia, een ongelijk zit in een klein hoekje. Dus zo gek is dat niet zoals ze reageert. Ze legt prima uit wat je dan moet doen. Maar goed, @Cecilia kan natuurlijk heel goed voor haar zelf opkomen 😜

Pietje PUK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou de woorden super expert kun je beter weglaten Einstein.

 

Cecilia had kunnen zeggen . "Hoezo ongelukje???  Hoezo verkeerde banknummer??? Het banknummer van Vesta Payment Solutions is HET banknummer van Vodafone!! Dus je hebt wel degelijk het juiste nummer gebruikt, geen sprake van een ongelukje!

 

Kijk ikzelf weet dat omdat ik dat banknummer van Vesta Payment Solutions ook gebruik voor mijn betalingen aan Vodafone/Ziggo.

 

En dan is het raar dat een moderator dat niet weet of wellicht niet goed gelezen heeft. Dus "super expert" voortaan ook eerst goed lezen voordat je de prins op het witte paard wilt spelen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pietje PUK 

De topicstarter wilde het e-mailadres van Vesta Payment Solutions. Daar gaat dit topic over. Je reactie is wat kort door de bocht en daarom zal ik wat meer context geven. Vesta Payment Solutions verricht inderdaad onze incasso's, maar bij een handmatige betaling vragen wij om NL93INGB0007939833 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te gebruiken. Deze informatie kun je ook online terugvinden.

Belangrijker in deze situatie; de handmatige betaling was niet verwerkt en dit dient dan onderzocht te worden. Het e-mailadres van Vesta Payment Solutions mag niet openbaar verstrekt worden, dus vandaar het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice. Zij kunnen het verzoek dan doorsturen en Vesta Payment Solutions kan dan controleren of hier iets mis is gegaan en eventuele vervolgstappen zetten. 

Hopelijk is het met deze aanvullende informatie iets duidelijker geworden. Er zit dus zeker wel wat meer context achter dan je als voorbijganger in dit topic op het eerste oog ziet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic