1
Vraag
2
Reageer en help mee
MelvinVS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt Onenumber voor Samsung watches beschikbaar?

Beste medewerker van vodafone,

Ik heb net een abbonement bij jullie afgesloten.

Hierin is mijn verteld dat er de mogelijkheid is tot e-sim voor je smartwatch. Echter zie ik nu dat dit alleen geld voor Apple. Hierover niks gezegd bij het afsluiten. Ik heb een samsung smart watch en wil hier toch graag gebruik van maken. Is hier mogelijkheid tot? En zijn er plannen om dit in de toekomst te ondersteunen? 

Met vriendelijke groet,

Melvin

3 Reacties 3
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 17Oplossingen
  • 18Likes

Hi @MelvinVS, welkom op de Vodafone Community! Ik kan me goed voorstellen dat jij voor je Samsung smartwatch ook graag gebruik wilt maken van One Number. Op dit moment is dat er nog niet, en is One Number alleen nog beschikbaar voor Apple watches. In de toekomst willen we One Number ook gaan ondersteunen voor Samsung Smartwatches, maar in welk tijdsbestek dit is, is op dit moment nog onbekend. Zodra er nieuws is, dan zal dit via de gebruikelijke kanalen worden gedeeld. 
Je kunt je al wel vast aanmelden voor nieuws over de ontwikkeling van Samsung Smartwatches, wanneer je je hier aanmeldt word je op de hoogte gehouden. 

H.balkaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Vodafone, 

Dit roepen jullie al aantal jaren. Het komt gewoon niet. Jullie lopen hiermee te veel achter. Ik heb besloten binnen 1 week over te stappen naar Odido. Bellen en internetten in Turkije kan je tegenwoordig ook met Odido. Ik heb Vodafone meer dan 2 jaar de kans gegeven om eSIM ondersteuning voor Samsung smartwatches te regelen. Ergens houdt het op. Ik heb 4 abonnementen onder red together. Alle 4 + Ziggo gaat helaas weg. Tenzij Vodafone belofte kan maken dat het binnen 2mm maanden gefixt gaat worden! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Begrijpelijk reactie @H.balkaya, maar geloof me, de medewerkers van Vodafone, die hier aanwezig zijn, kunnen je geen belofte doen dat je binnen 2 maanden gebruik kan maken van deze dienst. Je zegt zelf dat je hebt besloten om binnen 1 week over te stappen, waarom dan 2 maanden wachten? En daarnaast, je hebt 1 maand opzegtermijn. 

Gewoon even wat aandachtspuntjes voor je de keuze gaat maken om over te stappen. Zou het vervelend vinden als je denkt binnen een week al weg te kunnen. Dat Vodafone nu een pagina opent waar het mogelijk is om op de hoogte te blijven is natuurlijk al een plus punt en bevestigt, in mijn ogen, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben,  eigenlijk al wel dat ze er mee bezig zijn. Maar goed, hoe lang het dan nog duurt heb ik ook geen idee. Het is en blijft een lastige keuze maar beetje rond kijken voor je abonnement is natuurlijk geen slecht idee 😉. Wie weet ben je ergens anders dan ook veel goedkoper uit. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic