1
Vraag
2
Reacties
k13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer gaan jullie OOK de Galaxy Watch4 LTE-horloges ondersteunen met multisim?

Het is in NL nu mogelijk om een abonnement af te sluiten met multisim voor het gebruik van een Galaxy Watch4 LTE horloge. Wanneer gaan jullie ook deze ondersteuning aanbieden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen @k13

Welkom hier en bedankt voor je vraag 🙂 Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Roeland1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ben ik ook benieuwd naar. De concurrent bied dit wel aan en het zou voor mij reden zijn om over te stappen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Yes, wat ben ik blij dat er nu ook een Galaxy Watch4 LTE topic is geopend.
Volg al ruim 1,5 jaar die voor de Apple Watch en nu komt daar deze bij. Laten we hopen dat Vodafone deze keer wel sneller is en dat dan ook de Apple Watch een ondersteuning krijgt. Zou het dan toch nog gaan gebeuren in 2022? En mocht je nu echt staan te springen en direct gebruik willen maken, stap gewoon over naar een andere provider. Als dat echt een reden is om te doen, gewoon doen! Zou jammer zijn als je veel stress ervaart en een lange tijd moet wachten, zoals de Apple fan's. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen @k13

Welkom hier en bedankt voor je vraag 🙂 Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.

Cpio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

.

Wat een onzin verhaal van Vodafone, "wij kijken naar de wensen van de klant", als dit werkelijk zo zou zijn zou de ondersteuning voor smartwatches er al zijn geweest.

 

Volgende domme opmerking: "Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren", verwijzend naar de wensen van de klant!

 

Hiermee geeft Vodafone dus aan dat zei een bedrijf zijn dat productren levert waar de klant niet om vraagt, en dat zei vanuit hun hooghartigheid wellicht genegen zijn er naar te kijken! 

Dit riedeltje verkopen ze nu al 3 jaar!

 

Eind deze maand ben ik eindelijk van deze arrogantie af en met mijn 3 vodafone abbo's voor mij en mijn dochters met alledrie een lte smartwatch overgestapt naar T-Mobile.

Vodafone heeft blijkbaar al genoeg klanten.!

 

Joostgr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Daar zit ik ook op te wachten en zeker nu de watch 5 pro lte uitkomt.

Ik zou graag een sim willen koppelen aan mijn huidig abonnement want daar heb ik genoeg mb en min maar zou erg fijn zijn om niet steeds mijn gsm mee te hoeven nemen naar het sporten of zoiets

SAR Ben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helemaal eens het is tijd dat jullie echt naar de klant gaan luisteren. De Galaxy 5 pro kan bovendien gekoppeld worden aan Apple dus dat is een nog groter klant potentieel. Bovendien waarom kan het in Duitsland wel?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @SAR Ben 
Waarom het in Duitsland wel kan? Daar draaien ze op een ander systeem dan ze hier in Nederland gebruiken. Ooit al eens uitgelegd door een Vodafone medewerker. Je kan deze twee niet met elkaar vergelijken, jammer genoeg. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic