1
Vraag
2
Reageer en help mee
Renekok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom moet ik ernstig oppassen met mijn abonnement buiten de EU?

Voor buiten EU kost een “All-In” wereld bij Vodafone 5 tot 8,50€ per dag voor een zeer beperkt pakket.

Gelukkig zag ik bij de KLM reclame voor een E-Sim van KOLET.
€35 voor 10gb voor een maand. In januari probleemloos gebruikt in Colombia. Werkelijk elke dag data gebruikt. Bellen via WhatsApp.

Kan Vodafone dit niet zelf gaan leveren in plaats van de dure “dag” pakketten? ( minimaal €150 voor 30 dagen)

3 Reacties 3
RJ82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kijk eens naar een e-sim van holafly,

Dit gebruiken wij meestal en werkt perfect en niet heel duur 🙂

Renekok
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad is Holafly een goed alternatief als 10gb per maand zeker niet genoeg is. Onbeperkt internet voor 86,90€ .
Bij Kolet kun je altijd pakket bijkopen naar wens. Voor mij was de 10gb ruim voldoende.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

Hallo en welkom! Dankjewel voor het starten van dit topic en het uitspreken van je wensen. 

Ik moet je bekennen dat ik niet het fijne er van weet, maar wel de lijn van denken kan volgen: we hebben 3 zones, EU, Wereld en Uitzonderingen. Zo maken we het niet onnodig ingewikkeld waarbij je echt moet zoeken naar het specifieke land. Of administratief ook mogelijk een hoop moeite kost is natuurlijk een andere vraag, dit is niet iets waar we ervaring mee hebben dus kan ik dat niet zeggen. 

Als je kijkt naar deze prijs per MB is € 2,50 best een bedrag. Als we die Alles in 1 Wereld om zouden zetten in waarde is dat gelijk aan € 125 aan datakosten en heb je nog 50 belminuten en 50 SMS. Dus in waarde is dat zeker de moeite! Alles staat natuurlijk in het niet als je kijkt naar abonnement vs prepaid opties. Want als jij een Red Unlimited zou moeten betalen zoals Prepaid is dat ook compleet uit verhouding: € 25,- of  4 weken x  € 14,-. 

Of we naar onze klanten luisteren? Zeker, met een kleine uitbreiding van Alles in 1 Wereld XXL hebben we afgelopen jaar een mooie toevoeging gehad met meer data. Het algemene advies blijft voor langere periodes, gebruik een lokale provider/simkaart om online te zijn op je reis buiten de EU. We blijven feedback zoals deze ook zeker in de gaten houden om hier de organisatie ook scherp te houden en diensten te verbeteren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic