Hallo en welkom! Dankjewel voor het starten van dit topic en het uitspreken van je wensen.
Ik moet je bekennen dat ik niet het fijne er van weet, maar wel de lijn van denken kan volgen: we hebben 3 zones, EU, Wereld en Uitzonderingen. Zo maken we het niet onnodig ingewikkeld waarbij je echt moet zoeken naar het specifieke land. Of administratief ook mogelijk een hoop moeite kost is natuurlijk een andere vraag, dit is niet iets waar we ervaring mee hebben dus kan ik dat niet zeggen.
Als je kijkt naar deze prijs per MB is € 2,50 best een bedrag. Als we die Alles in 1 Wereld om zouden zetten in waarde is dat gelijk aan € 125 aan datakosten en heb je nog 50 belminuten en 50 SMS. Dus in waarde is dat zeker de moeite! Alles staat natuurlijk in het niet als je kijkt naar abonnement vs prepaid opties. Want als jij een Red Unlimited zou moeten betalen zoals Prepaid is dat ook compleet uit verhouding: € 25,- of 4 weken x € 14,-.
Of we naar onze klanten luisteren? Zeker, met een kleine uitbreiding van Alles in 1 Wereld XXL hebben we afgelopen jaar een mooie toevoeging gehad met meer data. Het algemene advies blijft voor langere periodes, gebruik een lokale provider/simkaart om online te zijn op je reis buiten de EU. We blijven feedback zoals deze ook zeker in de gaten houden om hier de organisatie ook scherp te houden en diensten te verbeteren.