1
Vraag
2
Reacties
Littelstar92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemails van geblokkerde nummers blokkeren

Sinds vorige week wordt ik dagelijks door een bepaald nummer gebeld.

Een kort onderzoekje bij ome Google liet zien dat het telemarketeers zijn.

Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd maar ze hebben wel toegang tot mijn voicemail, waardoor mijn voicemailbox blijft volstromen met berichten van 1 seconde.

Uiteraard ben ik aangesloten bij het bel-me-niet register.

Weet iemand hoe ik de voicemails kan blokkeren? Helemaal mijn voicemail uitzetten is geen optie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Littelstar92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet mogelijk om bepaalde nummers voor je voicemail te blokkeren. Je kan alleen de nummers blokkeren via je telefoon en dat is het dan. 

Ik zou nog eens je Bel-Me-Niet register doorlopen en kijken of alle instellingen nog goed staan. En je weet, als er een marketing bedrijf bij zit waar je ooit klant bent geweest, of via internet hebt aangegeven dat derden je informatie mogen hebben, of een proef abonnement of wat dan ook heb aangegeven dat ze je mogen bellen, dan blijven ze je bellen. 

En nu hoor ik je denken dat je dit allemaal nooit doet, of hebt gedaan, maar bij elk bedrijf zijn er altijd wel voorwaarden waar ergens in verborgen is dat derden je info mogen krijgen en dan ben je al de pineut. 

Dus register nog eens na lopen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Littelstar92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet mogelijk om bepaalde nummers voor je voicemail te blokkeren. Je kan alleen de nummers blokkeren via je telefoon en dat is het dan. 

Ik zou nog eens je Bel-Me-Niet register doorlopen en kijken of alle instellingen nog goed staan. En je weet, als er een marketing bedrijf bij zit waar je ooit klant bent geweest, of via internet hebt aangegeven dat derden je informatie mogen hebben, of een proef abonnement of wat dan ook heb aangegeven dat ze je mogen bellen, dan blijven ze je bellen. 

En nu hoor ik je denken dat je dit allemaal nooit doet, of hebt gedaan, maar bij elk bedrijf zijn er altijd wel voorwaarden waar ergens in verborgen is dat derden je info mogen krijgen en dan ben je al de pineut. 

Dus register nog eens na lopen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic