Danny6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail

Goede middag, ik kan mijn voicemail niet aanzetten, hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Danny6, welkom hier!

Ik help je graag om dit op te lossen. Super fijn dat je jouw gegevens al had vermeld in jouw Community profiel. De voicemail stond uitgeschakeld en heb ik bij deze voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Danny6 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je je voicemail niet uit kan zetten via de normale weg dan adviseer ik je even te bellen met de klantenservice en te vragen of ze je voicemail willen resetten. Op de pagina van de klantenservice kan je een chat starten of even bellen, wat jij het fijnst vind. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Danny6, welkom hier!

Ik help je graag om dit op te lossen. Super fijn dat je jouw gegevens al had vermeld in jouw Community profiel. De voicemail stond uitgeschakeld en heb ik bij deze voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Kijk eens aan, onze geweldige en lieve klantenservice medewerkster is al aan de slag geweest. TOP!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic