1
Vraag
2
Reacties
Mandy1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet - Service not provisioned

@Cecilia Goedenavond Cecile, mijn voicemail werkt niet. Wanneer ik deze in wil stellen hoor ik direct: " you are not provisioned to vodafone voicemail." Wanneer ik een ander voicemail nummer bel om hem aan tezetten, hoor ik gelijk " goodbye" Ik heb in eerdere berichten kunnen lezen dat jij dit voor andere op hebt kunnen lossen. Zou jij mij misschien kunnen  helpen? 

Groeten Mandy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mandy1987, welkom hier!

Zeker wil ik jou hierbij helpen! De melding die je krijgt te horen geeft aan dat de voicemail staat uitgeschakeld. Gelukkig heb je in jouw Community profiel al de benodigde gegevens ingevuld, waardoor ik gelijk aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik de voicemail opnieuw voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mandy1987, welkom hier!

Zeker wil ik jou hierbij helpen! De melding die je krijgt te horen geeft aan dat de voicemail staat uitgeschakeld. Gelukkig heb je in jouw Community profiel al de benodigde gegevens ingevuld, waardoor ik gelijk aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik de voicemail opnieuw voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

DBC-Recherche

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem. Graag een oplossing.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @DBC-Recherche, welkom hier!

We gaan dit oplossen samen! De voicemail stond bij jou uitgeschakeld. Ik heb deze zojuist voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Leonila

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Zou je dit voor mij ook willen oplossen?

Dank alvast!

 

Groet,

Leonie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leonila 
Erg vervelend dat je dit ook hebt. @Cecilia kan je wel helpen maar dat kan dan vanaf maandag. Heb je er haast bij, dan kan je ook vragen aan de klantenservice om je voicemail te resetten. Als je dit doet, laat het dan even weten, dan hoeft Cecilia er ook niet achteraan. Laat je het aan Cecilia over, zet dan je gegevens bij je persoonlijk informatie. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Leonila

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy dank voor jouw reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld. Fijn als Cecilia het verder voor mij kan regelden. Dank alvast!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Maar natuurlijk wil ik dit ook voor jou oplossen @Leonila. Je kreeg deze foutmelding te horen omdat ook bij jou de voicemail uitgeschakeld stond. Bij deze heb ik de voicemail voor je ingeschakeld.

En ook voor jou geldt: Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn

cssung

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Vodafone, hierbij graag hetzelfde verzoek om mijn voicemail aan te zetten. Wanneer iemand mij belt en ik kan het gesprek op dat moment niet aannemen dan ontvangen ze de gesproken melding: Good Bye.

 

Voicemail aanzetten via My Vodafone (1233 etc.) werkt niet, dit lukt ook niet via online in my vodafone.  Graag aub een passend oplossing om weer zelf voicemail aan en uit te kunnen zetten.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @cssung 
Ik heb zojuist een reactie geplaatst in jouw eigen topic 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic