1
Vraag
2
Reacties
Maxine

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail werkt niet - melding 'goodbye'

Beste,

 

Wanneer ik mijn voicemail wil inschakelen, krijg ik alleen goodbye te horen. Ook mensen die mij bellen krijgen goodbye te horen wanneer ik er wordt overgeschakeld naar de voicemail. Hoe krijg ik mijn voicemail weer ingesteld?

 

Groet,

Maxine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Maxine
Super bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens! Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Maxine, welkom hier!

Wat onhandig dat je alleen ''goodbye'' krijgt te horen als je jouw voicemail wilt instellen. Dat schiet natuurlijk niet op. Ik vermoed dat je belt naar 12331 om de voicemail in te schakelen. Dat klopt? Je dient deze namelijk eerst via 12331 aan te zetten voordat je via 1233 jouw welkomstboodschap kunt instellen en vervolgens berichten kunt afluisteren. 

Mocht je het op een andere wijze hebt proberen in te stellen dan wil ik je eens vragen om het via deze weg te proberen. Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Wil je jouw Community profiel dan ook aanvullen met je persoonlijke gegevens, zodat ik een kijkje achter de schermen kan nemen?

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia, 

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad 12331 gebeld, daar krijg ik de goodbye melding te horen.

Ik heb nu mijn persoonlijke gegevens ook aangevuld. Hopelijk kun je mij verder helpen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Maxine
Super bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens! Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank Cecilia, het is gelukt!

Groetjes, Maxine

 

Odet81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb deze vraag ook!

Groeten,

Odette

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Odet81, goedemorgen en welkom hier!

Als ik je gegevens controleer, dan staat de voicemail bij jou op dit moment wel ingeschakeld. Wat gebeurt er als je je toestel opnieuw opstart en belt naar 12331?

Odet81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb opnieuw opgestart en 12331 gebeld, maar krijg nog steeds alleen goodbye te horen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Jammer dat het niet werkt wat Cecilia je heeft aangegeven. Vandaag is ze niet aanwezig, morgen kan ze je weer verder helpen. Mocht je dat nu niet willen, neem dan even contact op met de klantenservice en vraag of ze je nummer opnieuw willen aanmelden op het netwerk en vertel daar dan bij waarom (je voicemail). 

Anders mijn advies, loop langs een Vodafone winkel en laat ze er daar naar kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Odet81, goedemorgen!
Wat gek dat je deze melding weer krijgt te horen. Deze zou je normaliter enkel en alleen moeten horen wanneer de voicemail staat uitgeschakeld. Ik heb zojuist de voicemail uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Je mag dan vervolgens je toestel weer helemaal opnieuw opstarten en het nogmaals proberen via 12331. 

Mocht dit niet werken, dan het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice. Er kan dan altijd nog een case worden aangemaakt voor onze technische dienst.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Mag ik even benadrukken dat het uitschakelen van het toestel wel noodzakelijk is! Dit gebeurd niet altijd en dan heeft het bellen naar 12331 nu geen zin. Dus echt eerst even je toestel uitzetten, helemaal uit (niet alleen het scherm) en dan weer aanzetten. 

Zoals Cecilia hier schrijft:  Je mag dan vervolgens je toestel weer helemaal opnieuw opstarten en het nogmaals proberen via 12331

Odet81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia het is nu wel gelukt. Dank je wel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic