1
Vraag
2
Reacties
colins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail instellen werkt niet

Hallo,

Ik wil graag voicemail instellen, maar ik krijg dit niet voor elkaar. Via MyVodafone krijg ik een foutmelding, en als ik 12331 bel, krijg ik het bericht "service not provided". Is hier een oplossing voor?

 

Groeten,

Colin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld @colings. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @colins 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend. Het beste wat je kan doen is bellen met de klantenservice, of een chat starten, en vragen of ze je voicemail een reset willen geven. Als het goed is dan moet het daarna wel weer werken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @colins
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het instellen van jouw voicemail! Het is ontzettend goed dat je ook direct vermeld welke melding je krijgt te horen. Deze melding geeft aan dat de voicemail op de achtergrond niet is geactiveerd. Dit kan ik voor je oplossen (als je nog niet contact hebt gehad via een andere weg). Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik hiermee aan de slag 🙂

colins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

 

Bedankt voor je reactie 🙂 . Ik heb wat gegevens toegevoegd aan mijn profiel, ik hoop dat dit voldoende is. Mocht je nog meer nodig hebben, dan hoor ik het graag.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @colins

Ik zie dat het gaat om een Red Together abonnement waaronder logischerwijs meerdere nummers hangen. Heb je voor mij de laatste 3 cijfers van het mobiele nummer waar het om gaat 🙂 ?

colins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

 

Het gaat om het nummer dat eindigt op ...160

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld @colings. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

colins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Het is gelukt 🙂 hartstikke bedankt voor je hulp! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Namens @Cecilia35605, heel graag gedaan @colins!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic