Ardyvdb
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail foutmelding - Not provisioned for Vodafone Voicemail

Goedenavond,

 

Ik kan mijn voicemaill niet activeren.

 

Krijg bovenstaande melding of ik hoor alleen:

"Goodbye""

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Dankjewel voor de gegevens @Ardyvdb. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt voor je en de voicemail ( eenmalig zonder kosten) geactiveerd voor je. Je mag even het toestel opnieuw opstarten en daarna bellen met 12331. Hierdoor zal de voicemail aanstaan en kun je de voicemail personaliseren. Kleine tip, voor iedere blokkade die wij aan- of uitzetten worden normaal gesproken kosten in rekening gebracht. Ditzelfde geldt natuurlijk voor de voicemail. Via hier lees je alles over de tarieven die bij abonnement horen en wij in rekening mogen brengen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag en laat even weten of het gelukt is 🙂 .

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Hoi @Ardyvdb,
Welkom op de community van Vodafone. Dit klinkt alsof de voicemail niet geactiveerd is. Ik help je hier graag mee verder.
Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Dankjewel voor de gegevens @Ardyvdb. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt voor je en de voicemail ( eenmalig zonder kosten) geactiveerd voor je. Je mag even het toestel opnieuw opstarten en daarna bellen met 12331. Hierdoor zal de voicemail aanstaan en kun je de voicemail personaliseren. Kleine tip, voor iedere blokkade die wij aan- of uitzetten worden normaal gesproken kosten in rekening gebracht. Ditzelfde geldt natuurlijk voor de voicemail. Via hier lees je alles over de tarieven die bij abonnement horen en wij in rekening mogen brengen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag en laat even weten of het gelukt is 🙂 .

Bekijk in context

Ardyvdb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Steven, het is gelukt!

Uitgelicht topic