1
Vraag
2
Reacties
Erika75

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail fout - Not provisioned

Heb een voicemail bericht maar kan deze niet beluisteren. Krijg de melding Not provisioned for Vodafone Voicemail. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Erika75

Het is inmiddels alweer een paar dagen geleden! Zoals @Energieboy al aangeeft geeft deze melding aan dat de voicemail op de achtergrond niet goed is geprovisioned. Gelukkig is dit gemakkelijk te verhelpen.

 

Heb je in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's hierover? Zo niet, dan mag je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een nieuw bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Erika75 
Oei, dat is natuurlijk vervelend.
De melding die je krijgt geeft aan dat de voicemail op de achtergrond nog geactiveerd moet worden. Je zou daarvoor de klantenservice kunnen bellen en vragen of ze dit voor je willen doen. Je mag daarna je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Erika75

Het is inmiddels alweer een paar dagen geleden! Zoals @Energieboy al aangeeft geeft deze melding aan dat de voicemail op de achtergrond niet goed is geprovisioned. Gelukkig is dit gemakkelijk te verhelpen.

 

Heb je in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's hierover? Zo niet, dan mag je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een nieuw bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic