1
Vraag
2
Reacties
Aron11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone ontkoppelen van Ziggo

Beste Vodafone,

Ik heb een Vodafone abonnement en sinds kort woon in op mezelf en heb daar een Ziggo abonnement afgesloten. 

Mijn ouders hebben ook Ziggo en zodoende heb ik al die tijd mijn Vodafone gekoppeld aan het Ziggo abonnement van mijn ouders.

Graag wil ik Vodafone nu aan mijn eigen Ziggo koppelen om van de voordelen te genieten.

 

Kunt u daarbij helpen?

 

Bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Aron11

Bedankt voor jouw privéberichtje met alle informatie! Zo kon ik gelijk aan de slag gaan. Bij deze heb ik jouw My Vodafone account losgekoppeld van het Mijn Ziggo account van jouw ouders. Uit je bericht begrijp ik dat je voor je nieuwe adres zelf al een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Je kunt nu vanuit Mijn Ziggo jouw Vodafone account koppelen. Je gaat hiervoor in Mijn Ziggo naar 'Gegevens' en gaat naar 'Inloggegevens Mijn Ziggo'. Kies vervolgens voor 'Mijn account' en daar kun je jouw account uitbreiden met My Vodafone. Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Aron11
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Allereerst gefeliciteerd met je eigen plekje! Hopelijk ga je hier met veel plezier de komende tijd wonen. Wat betreft het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo help ik je graag. Wat betreft de Gratis Extra's is een koppeling tussen beide accounts niet nodig. De Gratis Extra's worden automatisch geactiveerd als zowel Ziggo als Vodafone op hetzelfde adres worden afgenomen. Dus check voor de zekerheid in My Vodafone wel even of je daar jouw adres daar hebt gewijzigd. Wél kan ik mij voorstellen dat je graag jouw My Vodafone account wil koppelen aan je eigen Mijn Ziggo account in plaats van aan die van jouw ouders. 

Om dit te regelen heb ik wat meer informatie van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Aron11

Bedankt voor jouw privéberichtje met alle informatie! Zo kon ik gelijk aan de slag gaan. Bij deze heb ik jouw My Vodafone account losgekoppeld van het Mijn Ziggo account van jouw ouders. Uit je bericht begrijp ik dat je voor je nieuwe adres zelf al een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Je kunt nu vanuit Mijn Ziggo jouw Vodafone account koppelen. Je gaat hiervoor in Mijn Ziggo naar 'Gegevens' en gaat naar 'Inloggegevens Mijn Ziggo'. Kies vervolgens voor 'Mijn account' en daar kun je jouw account uitbreiden met My Vodafone. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic