1
Vraag
2
Reacties
albert2020

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone netwerk valt regelmatig uit

vodafone netwerk valt regelmatig uit in zoetermeer(wijk oosterheem). toestel samsung A41. netwerk is een 2g.

toestel is een jaar oud.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

En wat geeft de dekkingskaart aan @albert2020 ? Je kunt via de Network Check ook een melding maken bij de technische dienst (indien de probleemoplossingen niet hielpen). Dan zal deze afdeling verder onderzoek doen naar je klacht.

Voor nu een prettige avond.

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @albert2020 ,

Welkom op het Vodafone forum!

2G netwerk, dat is behoorlijk frappant. Zou je even kunnen kijken op de dekkingskaart of er werkzaamheden/storingen in je regio zijn? Zo nee, doe dan even de Network Check en check hiermee of het probleem zich niet meer voordoet.

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

 

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

 

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dekking in zoetermeer (wijk oosterheem) nog steeds onvoldoende en velen met mij .ik denk dat ze de mast eens moeten controleren.zie de foto’s.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

En wat geeft de dekkingskaart aan @albert2020 ? Je kunt via de Network Check ook een melding maken bij de technische dienst (indien de probleemoplossingen niet hielpen). Dan zal deze afdeling verder onderzoek doen naar je klacht.

Voor nu een prettige avond.

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dekkings kaart geef een grote gele kleur aan.bedankt voor de interesse,klacht komt regelmatig terug .

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het melden @albert2020. Had je al een onderzoek aangemaakt via onze network check, zoals @SamsungExpert aangaf? 
Zodra er een onderzoek is aangemaakt, zullen mijn collega's van de network crew gaan onderzoeken wat er aan de hand is etc.

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb alles gedaan wat @SamsungExpert  aangaf en nog veel meer.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dan gaan mijn collega's hiermee aan de slag voor je. Zodra zij erachter zijn wat er aan de hand is, zullen zij dit terugkoppelen naar je @albert2020 

albert2020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic