1
Vraag
2
Reageer en help mee
juliank

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone app storing ios

App storing?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @juliank 
Dubbele topic openen is niet nodig. Zal antwoord geven op je andere topic en dan kan een moderator deze sluiten. 

robertweyn

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik merk dat de IOS app instellingen niet vasthoud. Ik heb red toghter. Dan kun je de nummer die je hebt wijzigen in namen onder profiel instellingen. Alleen houdt hij deze namen niet vas

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb al 2 oude topics open staan, maar ik wordt er gestoord van.. ga alsnog vragen morgen of ik het contract kan openbreken

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja ik wordt er helemaal gestoord van, lijkt wel of ze het unlimited pakket helemaal niet ondercontrole hebben, de app update de stats ook rete traag en aanvullers komen niet door

 

Morgen dan ook alsnog vragen of ze mn contract alsnog willen openbreken

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @robertweyn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is uiteraard vervelend. Maar jij hebt een ander app probleem dan de topic starter. Bij jou is het probleem dat naam/nummer niet goed blijft. Hier is inmiddels ook een onderzoek naar en laten we hopen dat Vodafone dit snel oplost. Bedankt voor het melden maar ik zou, als ik jou was, ook even een melding maken in de My Vodafone app. Ga naar de pagina waar je je nummer kan omzetten naar een naam, klik daar op de 24/7 button, dan op feedback en geef daar aan wat het probleem is. Dan komt je vraag direct bij de juiste afdeling en zien ze dat meer mensen hier last van hebben. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic