1
Vraag
2
Reacties
Opzoek2021

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone SM-DP+ adres

Hoi,

 

Is er wellicht een fanatieke Vodafone gebruiker die het SM-DP+ adres weet i.v.m. een handmatige activatie van een eSIM?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Opzoek2021,

@Louis heeft vakantie maar we hebben ondertussen wél terugkoppeling op je vraag gekregen: 

 

De QR code die gebruikt wordt bij de activatie van een eSIM, is in feite een URL die verwijst naar de server waar het eSIM profiel gedownload wordt. Als je met een app die QR codes kan lezen (de eSIM scant de QR code), kan je zien wat de URL is achter de QR code. Op dit moment biedt Vodafone nog niet de mogelijkheid om deze URL’s rechtstreeks te ontvangen.

 

Met andere woorden: deze gegevens worden op dit moment dus niet door ons verstrekt. Mijn excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan horen we het natuurlijk graag. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Opzoek2021,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk je eSIM wilt activeren. Via onze website lees je hoe het snelste een eSIM kan activeren. Mocht je hulp nodig hebben bij het activeren van een eSIM, dan mag je hiervoor langs een van onze winkels gaan of bellen met 1201 / 0800-0094.
Je bent de eerste hier die deze vraag stelt betreft het SM-DP+ adres. Om eerlijk te zijn, durf ik niet te beantwoorden wat dit precies is en of wij dit communiceren. Waarom wil je de eSIM handmatig activeren? 

Opzoek2021
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Om een data-only eSIM te kunnen uitrollen met de Microsoft Endpoint Manager (Intune).

De SM-DP+ server verzorgd de activatie en verstuurd verdere aanvullende gegevens naar het apparaat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ga het intern eens navragen voor je of hier meer over bekend is. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Opzoek2021,

@Louis heeft vakantie maar we hebben ondertussen wél terugkoppeling op je vraag gekregen: 

 

De QR code die gebruikt wordt bij de activatie van een eSIM, is in feite een URL die verwijst naar de server waar het eSIM profiel gedownload wordt. Als je met een app die QR codes kan lezen (de eSIM scant de QR code), kan je zien wat de URL is achter de QR code. Op dit moment biedt Vodafone nog niet de mogelijkheid om deze URL’s rechtstreeks te ontvangen.

 

Met andere woorden: deze gegevens worden op dit moment dus niet door ons verstrekt. Mijn excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan horen we het natuurlijk graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic