1
Vraag
2
Reacties
Albert 1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Vodafone-Motorola problemen

Het is nu onderhand wel duidelijk dat de combinatie Motorola Vodafone 4g veel problemen geeft bij het inloggen op verschillende websites zoals ING, DigiD, Creditcard, BonSport. 

Tot nu toe wordt de bal vooral bij ING neergelegd omdat daar de meeste klachten vandaan komen. Maar dat is een gevolg van een zeer veel gebruikte website. Het probleem is toch echt iets tussen Vodafone en Motorola. Uit alle berichten is al gebleken dat Vodafone met andere telefoons geen problemen geeft en dat Motorola met andere providers ook geen problemen geeft. Het probleem kan dus alleen opgelost worden als Vodafone met Motorola hier aan gaat werken. Tot nu toe heb ik niet de indruk dat dit ook gedaan wordt. Zeer jammer. Als hier niet snel actie in ondernomen wordt zal ik toch zelf een keuze moeten maken in een ander provider/telefoon of beide.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Albert 1

Ik zie dat je ook actief bent in het andere topic hierover. Zullen we het bij 1 gezamenlijk topic houden, om zo niet de boel door elkaar te halen? :-). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Albert 1

Ik zie dat je ook actief bent in het andere topic hierover. Zullen we het bij 1 gezamenlijk topic houden, om zo niet de boel door elkaar te halen? :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic