1
Vraag
2
Reageer en help mee
bdkohan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Visual Voicemail

Hi,

Ik ben na 15 jaar Tmobile overgestapt naar Vodafone. Tot mijn grote verbazing is e geen Visual VM mogelijk bij Vodafone!? Hoe is dit mogelijk?

Op het forum lees veel topics met dezelfde verzoek van zovelen. Iedere keer is de topic afgesloten met “we geven het intern door en kunnen nu niets zeggen”. 

Een andere antwoord van Vodafone was dat er intern prioriteiten worden gegeven aan de diensten die ontwikkeld worden. 

Ik denk dat Vodafone de plank behoorlijk mis slaat. Als een intensieve beller heb ik een “telefoon abonnement” genomen. En voicemail is de basis dienst die erbij hoort. 
Andere providers zijn al meer dan 10 jaar geleden hierin doorontwikkeld en Vodafone als zogenaamde Pioneer in de ontwikkelingen vind het overbodig!?


Voicemails terugluisteren op deze “ouderwetse” wijze kost mij tijd en geld. Zou Vodafone nu deze BASIS dienst wel eindelijk aanbieden? Heb nu best twijfels of ik wel een juiste keuze heb gemaakt met de overstap...

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @bdkohan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik, als klant, begrijp je volkomen. Zeker als je het al kent en je er al 15 jaar mee hebt gewerkt. Dan is het heel vervelend dat je nu geen Visuele Voicemail meer hebt. De basis dienst aan Voicemail bieden ze bij Vodafone aan. Het Visuele Voicemail systeem is een extra die je vorige provider wel belangrijk vond en misschien Vodafone niet. Maar de basis voor het gebruiken van Voicemail is er wel en dat is het belangrijkste. 

Wat Vodafone ermee gaat doen, geen idee. Visuele Voicemail hebben ze nog nooit gehad en ik vraag me af of deze op korte termijn komt, eigenlijk verwacht ik het niet. Het is al zo’n lange tijd dat dit niet werkt bij Vodafone. Vodafone heeft natuurlijk wel een goed netwerk en dat is natuurlijk ook wel belangrijk. Dus de twijfel of het juist is dat je bent overgestapt, kan ik me niet in vinden. Maar of het slim was om niet eerst te kijken of Vodafone Visuele Voicemail heeft, daar kan ik me wel iets bij indenken. Het ligt dan niet aan Vodafone dat je bent overgestapt natuurlijk 

Hoe dan ook, het is goed dat je het nog eens aankaart maar ik denk dat iemand van Vodafone je wederom zal vertellen dat ze het doorgeven aan de juiste afdeling en die moeten dan maar weer kijken of ze het voor 2021 wel belangrijk gaan vinden.

Alvast een hele fijne December maand gewenst!

bdkohan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De basis van communicatie was tot 10 jaar gelden brieven sturen per post. Stel dat ik nu een mailservice zou afnemen en er geen e-mail bij krijg, maar wél brieven per post gratis mag sturen. Ze bieden inderdaad de basis aan, maar het is niet van deze tijd. 

Als je dagelijks 10+ vm’s binnenkrijgt en deze achteraf soms moet bewaren en terugluisteren, is dit met de traditionele vm simpelweg niet te doen. 
Al zou het op een portaal online staan, zou het al een verbetering zijn. 

Dat ik hiernaar had kunnen kijken voordat ik overstapte...ja goed punt. Maar laten we wel wezen, het staat ook niet ergens opgesomd dat dit er NIET bij zit. Je moet er bewust naar zoeken en het is niet eerste waar je naar kijkt.  
En van een vooraanstaande provider waar je dubbel voor betaald omdat ze beste opties van tegenwoordig aanbieden, verwacht je dit soort teleurstellingen niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Als ik een mailserver aanschaf dan kijk ik goed of ze alles digitaal doen en niet per Post (brieven sturen). Zeker als ik van een duurder abonnement naar een goedkopere abonnement overstap. Ik mag toch hopen dat je zelf ook bent overgestapt omdat je nu bij Vodafone goedkoper uit bent dan bij je vorige provider?! Waarom stap je anders over?

Maar uit je laatste stukje haal ik dat je nu dubbel moet betalen? Dat is dan natuurlijk niet erg handig en slim, lijkt me. Of iets nu slim was of niet, op dit moment heeft Vodafone dus nog geen Visuele Voicemail en dat is jammer. Voorlopig dan toch maar op de oude manier, gelukkig hoeft het allemaal niet per postduif of rook signalen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We bieden helaas geen Visual Voicemail aan @bdkohan
Ik heb je verzoek om Visual Voicemail uit te rollen intern aangekaart. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic