1
Vraag
2
Reacties
LexusW

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Visual Voicemail

Beste Vodafone,

Daar is die weer, de veelgestelde vraag/wens: Wanneer kunnen we Visual Voicemail verwachten bij Vodafone?

Dit is een optie die zoveel gebruiksgemak oplevert bij klanten, waarbij concurrenten deze optie reeds aanbieden.

Graag even een uitgebreider antwoord/planning dan in vorige topics te lezen is “we weten niet hoe of en wanneer”. Vraag even iemand intern die over de releasekalender gaat en hier iets van duidelijkheid in kan geven.

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet.
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi LexusW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om je eigen topic als leuk aan te vinken 😉
En eigenlijk weet je het antwoord al op deze vraag, het antwoord die je niet graag ziet:
Vodafone weet niet of deze dienst überhaupt gaat uitkomen en als die uit komt, wanneer dit dan zal zijn. En iemand die binnen Vodafone heel hoog in de top zit en een releasekalender heeft zal het medewerkers van Vodafone niet vertellen tot het er echt komt. We zullen er allemaal nog op moeten wachten.

Het is wel goed dat je het nog even aangeeft. Dan kunnen ze moderatoren hier nog eens een melding van maken en wie weet komt het er ooit eens. Van mij mag het ook wel, al hoewel ik zelf niet zoveel gebeld zal worden om in te laten spreken. Ben zelf veel te nieuwsgierig wie er belt 🙂 (of er belt gewoon nooit iemand).

Maar goed, met dit antwoord zal je het voorlopig denk ik nog wel even moeten doen. Zodra Vodafone er mee naar buiten komt dan zie je dit vanzelf hier op de Community of in de media. Fijne dag nog gewenst.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @NellekeVB en @Godfriedvdl

Heel erg fijn dat jullie aangeven dat een optie zoals Visual Voicemail zeer gewenst is. Dergelijke verzoeken om onze diensten en services te verbeteren ontvangen wij graag en kaarten wij altijd intern aan. Heel erg dank dan ook voor jullie feedback. Ik zal deze wens nogmaals intern gaan neerleggen. Op het moment dat wij iets intern aankaarten is het geen garantie dat het er gaat komen en zo ja, per wanneer. Ik kan dus geen beloftes maken. In ieder geval in mijn ogen zou geweldig zijn als ook wij onze dienstverlening kunnen uitbreiden met Visual Voicemail. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi LexusW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om je eigen topic als leuk aan te vinken 😉
En eigenlijk weet je het antwoord al op deze vraag, het antwoord die je niet graag ziet:
Vodafone weet niet of deze dienst überhaupt gaat uitkomen en als die uit komt, wanneer dit dan zal zijn. En iemand die binnen Vodafone heel hoog in de top zit en een releasekalender heeft zal het medewerkers van Vodafone niet vertellen tot het er echt komt. We zullen er allemaal nog op moeten wachten.

Het is wel goed dat je het nog even aangeeft. Dan kunnen ze moderatoren hier nog eens een melding van maken en wie weet komt het er ooit eens. Van mij mag het ook wel, al hoewel ik zelf niet zoveel gebeld zal worden om in te laten spreken. Ben zelf veel te nieuwsgierig wie er belt 🙂 (of er belt gewoon nooit iemand).

Maar goed, met dit antwoord zal je het voorlopig denk ik nog wel even moeten doen. Zodra Vodafone er mee naar buiten komt dan zie je dit vanzelf hier op de Community of in de media. Fijne dag nog gewenst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi LexusW

Welkom op de Community!
Goede vraag, ik heb helaas geen antwoord voor je. Op dit moment is daar niks over bekend en of het in de nabije toekomst uitgerold gaat worden.
Ik zal het intern voor je aankaarten.
LexusW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Zouden jullie een terugkoppeling kunnen geven van het intern aankaarten?

Alvast bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit zal intern doorgespeeld worden naar de juiste afdeling. Daar zal verder geen terugkoppeling op komen omdat het niet voor de nabije toekomst gepland staat.
LexusW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Beste Steven,

Het gaat om communicatie. Lees de andere topics hierover.. Er is behoefte aan communicatie en duidelijkheid.

Zou je met iets meer informatie willen komen dan “onbekend”. Het is niet de eerste keer dat deze vraag hier gesteld wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Snap ik LexusW, Wij hebben aangekaart dat er vraag naar is. Er is verder niet gecommuniceerd of dit er ook daadwerkelijk gaat komen. Ik kan je dan ook geen verdere informatie geven op dit moment.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
NellekeVB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

is er meer nieuws over de visual voicemail. de voicemail voor  (kleinzakelijke) gebruikers is heel beroerd.  bij het afluisteren is nauwelijks na te gaan wanneer de boodschap is ingesproken of met welk nummer er is gebeld. daarnaast is het niet mogelijk om de voicemail langer te bewaren. basically: de voicemail service van Vodafone is beroerd. Visual Voicemail zou het enorm verbeteren.

Godfriedvdl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jullie kennen overduidelijk niet het gemak van Visual Voicemail. Anders was het er al lang geweest. Het is voor mij echt onmisbaar. Ik was zwaar teleurgesteld toen ik van T-mobile overstapte op Vodafone. Ik zou niet zijn overgestapt als ik het geweten had. Sterker nog, ik ga terug naar T-Mobile zodra ik bij jullie weg kan. Ondanks het gratis HBO via jullie bij Ziggo. Ik betaalde er € 1,- per maand voor, dus zie het als een verdienmodel voor jullie! Bereid jullie dienst uit en verdien meer. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @NellekeVB en @Godfriedvdl

Heel erg fijn dat jullie aangeven dat een optie zoals Visual Voicemail zeer gewenst is. Dergelijke verzoeken om onze diensten en services te verbeteren ontvangen wij graag en kaarten wij altijd intern aan. Heel erg dank dan ook voor jullie feedback. Ik zal deze wens nogmaals intern gaan neerleggen. Op het moment dat wij iets intern aankaarten is het geen garantie dat het er gaat komen en zo ja, per wanneer. Ik kan dus geen beloftes maken. In ieder geval in mijn ogen zou geweldig zijn als ook wij onze dienstverlening kunnen uitbreiden met Visual Voicemail. 

PdB_Mrn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie dat de moderators op dit forum al jaren de beste bedoelingen hebben (dank daarvoor!) maar dat VM het telkens maar niet redt op de "roadmap". Ik ben echt razend benieuwd naar wat er dan wel uit die roadmap is gekomen waar wij als klanten super blij mee moeten zijn en dat Vodafone onderscheidt van de concurrenten (ik kan niets vinden). VM is inmiddels 14(!) jaar oude technologie, dus dat lijstje moet super indrukwekkend zijn.

Zelf had ik bij het overstappen niet opgemerkt dat Vodafone geen VM ondersteunt, enigzins verblind door de Ziggo-combinatie voordelen en om die reden was ik waarschijnlijk toch wel overgestapt. Gelukkig krijg ik niet veel voicemails maar bij die paar die ik er gehad heb liep de ergernis razendsnel op, door een onzinnig menu heen moeten navigeren en drie keer terug er door omdat er een nummer nogal snel was ingesproken. Wat een doffe ellende. Ik zou er met plezier een paar euro per maand extra voor betalen.

Als Vodafone denkt dat de huidige voicemail klantvriendelijk is dan hadden ze ook email via een Ziggo aansluiting niet hoeven ondersteunen maar gratis postzegels erbij kunnen leveren. Want dan kan je je teksten immers nog versturen, dan werkt het dus toch? Of in plaats van de film het boek opsturen. (Ja ik mag graag een beetje overdrijven.)

 

Ik kreeg een welkomstbericht van Vodafone dat afsloot met "The future is exciting. Ready?". Nou, ik ben er wel klaar voor maar ik geloof niet dat Vodafone zelf erg bezig is met een exciting future.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic