Wesley13

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding vaak op edge - iPhone 13

Hallo weet meschien iemand hoe dit ken ik heb sinds gister de iphone 13 pro max van te voren nooit problemen gehad met verbinding van internet altijd goede 4g nou heb ik gister me kaartje in de nieuwe gedaan en blijft de verbinding vaak op edge staan niks helpt telefoon aan uit gedaan instelling zijn goed naar mijn weten ?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Wesley13 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En als je je kaartje weer in de oude doet, wat dan? Het kan zijn dat je een te oud simkaartje hebt. Als die het in je oude wel doet, bestel dan een een nieuwe simkaart en kijk of deze wel goed werkt. Nieuwe aanvragen kan via de klantenservice. Waarschijnlijk dat dit het probleem is. 

Wesley13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi dan doet die het wel ik heb gister al een esim bestelt eens kijken wat dan gebeurd en ik heb een full cover case die zich door magneetjes op de plaats houd meschien dat dit ook probleem veroorzaakt ? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Wesley13
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Wat apart dat jouw internetverbinding in je nieuwe toestel om te huilen is. Ontzettend goed dat je al een nieuwe simkaart hebt besteld. Zo kunnen we deze als mogelijke boosdoener uitsluiten. Zien we je terug met een update zodra je de nieuwe eSIM hebt geïnstalleerd? 

Wesley13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes ik laat wat weten hopen dat het werkt 

kempie123123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Wesley,

ik heb precies het zelfde probleem. 

Ik heb een iPhone 13 Pro Max en heb heel vaak enkel Edge. Ook op verschillende plaatsen/gebieden.

Is het inmiddels al opgelost bij jou?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic