1
Vraag
2
Reacties
HumphreyR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vastlopen Vodafone app

De my Vodafone app loopt vast als ik tik op het tabblad rekeningen. Oorzaak oplossingen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HumphreyR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sinds het middaguur, na opnieuw inloggen doet de app het weer.😁

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @HumphreyR
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als de app vast loopt. Gelukkig kun je een aantal stappen zelf proberen om het op te lossen. Controleer of er een update van de app klaar staat. Mocht dat niet werken, verwijder de app eens en installeer de My Vodafone app opnieuw. Laat je weten of dit geholpen heeft? 

HumphreyR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

beide opties geprobeerd. Geen resultaat

helaas

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dank voor de terugkoppeling @HumphreyR! Krijg je een foutmelding bij het openen van het tapje rekeningen? Welke versie van de app staat op je telefoon? Welke telefoon heb je en welke software draait hierop? Kun je eens een screenshot hiervan doorgeven? Werkt het via de website wel of niet? Werkt de rest in de app wel?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Gisteren kreeg ik ook de rekeningen niet te zien. Hij bleef hangen en kon niet verder. Nu zie ik dit bericht en heb nog eens gekeken en nu werkt het bij mij wel weer. Dus er was wel iets aan de hand gisteren met de app! 

HumphreyR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sinds het middaguur, na opnieuw inloggen doet de app het weer.😁

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het weer werkt @HumphreyR. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic