1
Vraag
2
Reageer en help mee
Buzz9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN opzetten via mobiele hotspot geeft melding 'ERROR PROTOCOL 47 (GRE)'

Beste Vodafone,

Ik maak regelmatig gebruik van mijn hotspot om vervolgens met verschillende VPN's te verbinden. Dit kan ineens niet meer.

Zowel PPTP als SSL VPN opzetten lukt niet, wel bekabeld of WiFi, maar niet via mijn hotspot.

Gisteren had ik al gebeld naar jullie maar jullie konden me telefonisch niet helpen.

De melding die ik krijg is ERROR PROTOCOL 47 (GRE)

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @Buzz9 
Ik heb even gekeken op de community en kwam deze topic tegen met als antwoord vanuit Vodafone: Ik ben het een en ander hierover gaan controleren bij ons. Bij ons staat alles correct ingesteld. Vervolgens ben ik gaan schakelen met mijn collega's van de technische dienst. Zij gaven als terugkoppeling aan dat wij geen instellingen kunnen aanpassen voor een VPN verbinding. Je dient hiervoor contact op te nemen met de VPN provider. Zij kunnen uitzoeken waarom het bij jou niet werkt met ons netwerk. Vanuit hier hebben wij daar helaas geen inzicht in. Officieel is dit ook niet iets wat wij ondersteunen maar ik vind wel dat het van belang is dat je de juiste gegevens hebt. Laat je weten wat zij aangeven en of zij een oplossing hebben? 

Ik ga er vanuit dat het zonder VPN wel allemaal goed werkt?

Buzz9
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zonder VPN heb ik nergens problemen mee. Vind het vreemd dat het altijd gewoon heeft gewerkt, en dat SIM kaarten van telfort en simpel ook gewoon werken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic