1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sander19!

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uploaden eigen geluidsbestand (.wav) als voicemail

Uploaden geluidsbestand (.wav) als voicemail
 
 
Ik heb door een professionele stemacteur mijn voicemail laten inspreken en ik wil dit geluidsbestand nu als welkomstboodschap van mijn voicemail instellen. Is dat mogelijk en zo ja hoe doe ik dat?
 
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sander19!,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede vraag. Het is niet mogelijk om een bestand te uploaden bij de voicemail.
Wat je kan doen is het bestand het afspelen waarbij je de telefoon bij de speaker houdt en dan opnemen als voicemail bericht. Een andere optie is door deze persoon het voicemail bericht in te laten spreken. 

Sander19!
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Louis.
Dank voor je bericht.

Je zult snappen dat als je jouw voorstel uitvoert, dat je natuurlijk in kwaliteit inlevert. En dat zou zonde zijn.
Is er zicht wanneer dit wel kan?

Aanvullende vraag, kan er een ingesproken voicemail worden gedownload/opgeslagen, en bijvoorbeeld onder collega's door kunnen whastappen?
Mijn collega welke particulier zit met zijn 06 nummer bij KPN als provider kan dit wel. 
Voor mij is dit geen pré, mijn eigen welkomstbericht uploaden wel.

ik verneem graag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat begrijp ik. Helaas is er op dit moment geen andere oplossing. Of dit bij Vodafone gaat komen, durf ik helaas niet te zeggen @Sander19! Hierover is niks bekend. Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. 

Sander19!
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Louis;

Graag dan ook deze 2 personen;
- https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Voicemailmelding-wav-bestand/td-p/136083?postid=309978
van: @Markje91 
&
- https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Uploaden-geluidsbestand-wav-als-voicemail/td-p/147471
van: @slang035 

 

Er is veel vraag naar. Graag een gewicht en prioriteit aan de engineers van VoiceMail aanhagen als dat kan 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het verzoek is intern aangekaart @Sander19! Voor nu is het afwachten of dit uitgerold gaat worden. Mocht dit het geval zijn, dan lees je hier op de community en op onze website meer over. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic