1
Vraag
2
Reacties
Boukeliene

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaven aan derde

Mijn zoon heeft ineens sinds paar maanden uitgave aan derde staan. Maar ik zie wel wat het zou kunnen zijn , maar ik wil weten wat het echt is zodat ik er iets aan kan doen. Waar kan ik dat vinden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Boukeliene 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitgaven aan derden, als een betaling, dan kan je dit controleren via deze link en zorg dat je wel op 4G/5G je Vodafone data aan hebt staan, dus niet via WiFi! Daar kan je zien of je betalingen hebt gedaan via Vodafone aan derden. 

Heb je dit gedaan dan kan je dit stopzetten door via www.payinfo.nl alles te blokkeren en zo zorg je dat je geen uitgaven meer hebt via derden. Uiteraard hoef je dit niet te doen als je het eens bent met de uitgaven/betaling aan derden 😁.

Eventueel je factuur controleren via My Vodafone. Al hoewel ik niet weet of er daar ook specifiek een melding staat van wat je hebt gekocht. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Boukeliene 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitgaven aan derden, als een betaling, dan kan je dit controleren via deze link en zorg dat je wel op 4G/5G je Vodafone data aan hebt staan, dus niet via WiFi! Daar kan je zien of je betalingen hebt gedaan via Vodafone aan derden. 

Heb je dit gedaan dan kan je dit stopzetten door via www.payinfo.nl alles te blokkeren en zo zorg je dat je geen uitgaven meer hebt via derden. Uiteraard hoef je dit niet te doen als je het eens bent met de uitgaven/betaling aan derden 😁.

Eventueel je factuur controleren via My Vodafone. Al hoewel ik niet weet of er daar ook specifiek een melding staat van wat je hebt gekocht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic