Internet is gewoon veelste traag, enigste wat ik wil is gewoon een goede verbinding dus een goede ping zonder packet loss en upload van minimaal 2mbit. Dit zou makkelijk moeten als ik mijn telefoon bij het raam zou leggen maar helaas, wil mijn telefoon gebruiken als USB tether voor mijn computer. Een beetje online gamen zou makkelijk moeten lukken met een. Unlimited abonnement. Ik ben verbonden via 800mhz en ik zie nu op de antenne kaart dat de zendmast een aantal kilometers verderop is.
Er zit ook eentje om de hoek maar die zend alleen 1835mhz waarschijnlijk uitgeschakeld? kan toch makkelijk paar frequenties erbij worden gemonteerd? Mijn Oppo find X2 neo toestel ondersteund 4x4 Mimi dus hij zou makkelijk verbinding kunnen maken met meerdere frequenties tegelijk. Mijn telefoon ondersteunt ook Dynamic Spectrum Sharing, dezelfde techniek dat Vodafone toepast voor 5G over 4G.
Het is één van de weinige toestellen met zeer goede ontvangst.
De overige 800mhz masten waarmee ik verbind
En dit is T-Mobile die heeft letterlijk alle frequenties geïnstalleerd hier maar Vodafone natuurlijk niet.
Er verblijven hier meer als 80 cliënten op het terrein en werken genoeg zorgmedewerkers die allemaal geen verbinding binnen krijgen.
T-Mobile doet er tenminste wat aan.