1
Vraag
2
Reacties
Dik84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Toegang to my vodafone account

Ik probeer in te loggen in my vodafone account met mijn emailadres, maar ik krijg alleen toegang tot het oude account dat ik een tijd terug heb overgenomen. Ik vrees dat ik voor het juiste account een ander emailadres heb gebruikt. Alleen juist dat adres heb ik een tijd terug opgezegd (was van een andere internetprovider). Op dit moment zie ik alleen het halve klantnummer op mijn afschriften en kan ik niet bij mijn oude facturen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Dik84

Ik heb de gegevens van mijn collega @Lycke doorgekregen en bij deze is je oude My Vodafone account verwijderd. Wanneer je je nu opnieuw registreert met de gegevens van jouw nieuwe abonnement, dan zie je alle informatie omtrent je huidige abonnement in My Vodafone. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dik84. Oeps! Kan gebeuren, natuurlijk. Maar niets wat niet op te lossen is. Wil je mij een privébericht sturen met je Vodafone telefoonnummer, geboortedatum en het e-mailadres/account waar het over gaat? Ik kan het account (de inloggegevens) dan voor je verwijderen, zodat je zelf een nieuwe aan kunt maken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Dik84

Ik heb de gegevens van mijn collega @Lycke doorgekregen en bij deze is je oude My Vodafone account verwijderd. Wanneer je je nu opnieuw registreert met de gegevens van jouw nieuwe abonnement, dan zie je alle informatie omtrent je huidige abonnement in My Vodafone. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Dik84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, ik kan weer bij mijn gegevens. Heel erg bedankt!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic