1
Vraag
2
Reacties
tessavanderweij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijdens het bellen internet gebruiken.

Ik zie dat deze vraag al 2 keer eerder is gesteld. Bij de een wat minder antwoord dat het netwerk tijdens bellen terugvalt naar 3G en dat 3G niet meer bestaat? Gezien dat een redelijk oud antwoord is, hoop ik dat er iets anders is wat ik kan doen. 

 

2e antwoord heb ik alle stappen doorlopen volgens mij en ook dat werkt niet. 

 

Het is behoorlijk irritant dat je niet kan internetten tijdens het bellen. Bijv met Google maps opzoeken of even wat door appen terwijl je belt. 

 

Ik heb de Realme Pro 8 en heb zoals gezegd de instellingen voor data gebruik al gewijzigd. 

 

Hoop enorm op een bevredigend antwoord!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @tessavanderweij,
Welkom op de community van Vodafone. Dit is een hele duidelijke vraag en super om te lezen dat je zelf al naar een antwoord hebt gezocht! Ik kan me voorstellen dat als je aan het bellen bent, even tussendoor nog snel wat wilt checken op het internet. Voorheen was het zo dat je netwerk terug sprong naar 3G of H+. Dit netwerk is inmiddels uitgefasseerd. Hierdoor zal je telefoon tijdens het bellen terug springen naar 2G/4G of op hetzelfde netwerk blijven staan (4G/ 4G+/5G). Dit is afhankelijk van de instellingen van je toestel en welk netwerk je toestel aan kan. Gelukkig kun je tegenwoordig bellen over 4G aanzetten (indien je toestel dit ondersteund). In dit topic lees je meer over de instellingen, welke toestellen dit ondersteunen en hoe Bellen over wifi/4G werkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @tessavanderweij,
Welkom op de community van Vodafone. Dit is een hele duidelijke vraag en super om te lezen dat je zelf al naar een antwoord hebt gezocht! Ik kan me voorstellen dat als je aan het bellen bent, even tussendoor nog snel wat wilt checken op het internet. Voorheen was het zo dat je netwerk terug sprong naar 3G of H+. Dit netwerk is inmiddels uitgefasseerd. Hierdoor zal je telefoon tijdens het bellen terug springen naar 2G/4G of op hetzelfde netwerk blijven staan (4G/ 4G+/5G). Dit is afhankelijk van de instellingen van je toestel en welk netwerk je toestel aan kan. Gelukkig kun je tegenwoordig bellen over 4G aanzetten (indien je toestel dit ondersteund). In dit topic lees je meer over de instellingen, welke toestellen dit ondersteunen en hoe Bellen over wifi/4G werkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic