1
Vraag
2
Reacties
Laura72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijd in voicemail aanpassen

De tijd in m’n voicemail klopt niet. Berichten krijgen daarom een tijdstip die niet klopt met de Nederlandse tijd. Hoe kan ik dat zelf aanpassen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3593Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Laura72, welkom hier!

Wat een gek probleem! Ik moet bekennen dat ik deze nog niet eerder voorbij heb zien komen. Je hebt geen gegevens in je profiel vermeld op je e-mailadres na, dus ik moest even zoeken naar je gegevens. Klopt het dat het gaat om het mobiele nummer eindigend op 534? Wat betreft de Voicemail zelf is er niet een instelling waarbij je de tijd kan aanpassen. Hier valt dus niets voor in te stellen.

Mijn advies zou zijn om de Voicemail eens volledig te deactiveren en vervolgens weer te activeren.

Ben je akkoord als ik dit in gang zet? Ik hoor het graag. Zodra dat is gedaan, dan kan je bellen naar 12331 om de Voicemail opnieuw in te stellen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12254Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3200Likes

Dat is een hele goede vraag. Nog niet eerder opgevallen dat tijden anders kunnen zijn. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers om je verder te helpen. Morgen zijn die weer online. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3593Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Laura72, welkom hier!

Wat een gek probleem! Ik moet bekennen dat ik deze nog niet eerder voorbij heb zien komen. Je hebt geen gegevens in je profiel vermeld op je e-mailadres na, dus ik moest even zoeken naar je gegevens. Klopt het dat het gaat om het mobiele nummer eindigend op 534? Wat betreft de Voicemail zelf is er niet een instelling waarbij je de tijd kan aanpassen. Hier valt dus niets voor in te stellen.

Mijn advies zou zijn om de Voicemail eens volledig te deactiveren en vervolgens weer te activeren.

Ben je akkoord als ik dit in gang zet? Ik hoor het graag. Zodra dat is gedaan, dan kan je bellen naar 12331 om de Voicemail opnieuw in te stellen.

Laura72
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is helemaal prima Cecilia. En mijn telefoonnummer eindigt idd op 534. Geef je een seintje als je de deactivatie hebt uitgevoerd?

Thnx en groet,

Laura

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3593Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

@Laura72 Ik heb de Voicemail zonet gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Wil je eens bellen naar 12331 en de Voicemail opnieuw instellen? Ik hoop dat het bijzondere euvel hiermee is opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic