1
Vraag
2
Reacties
Patrick.nl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ticwatch Pro 3 LTE wear os smartwatch ESIM

las net dat Vodafone nu ESIM ondersteunt in Nederland. 

werkt dit dan ook (zoals landen om ons heen ) voor de Ticwatch pro 3 LTE?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Patrick.nl
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Poeh, dat is een goede vraag! Ik ben even voor je op onderzoek gegaan en ik de volgende informatie hierover gevonden. Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. Echter, op dit moment wordt zelfs de Apple watch nog niet ondersteund, aangezien Apple deze implementatie nog niet heeft afgerond. Ik vermoed daarom dat dit ook voor de Ticwatch Pro nog niet het geval zal zijn.
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Patrick.nl
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Poeh, dat is een goede vraag! Ik ben even voor je op onderzoek gegaan en ik de volgende informatie hierover gevonden. Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. Echter, op dit moment wordt zelfs de Apple watch nog niet ondersteund, aangezien Apple deze implementatie nog niet heeft afgerond. Ik vermoed daarom dat dit ook voor de Ticwatch Pro nog niet het geval zal zijn.
 

Patrick.nl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Cecilia   zelfs de Apple watch werkt in het buitenland en heeft net als de Ticwatch Pro 3 LTE al goedkeuring GSMA.

waarom is er verschil tussen Vodafonne  Nederland en b.v Duitsland ,Verenigd Koninkrijk ,Spanje .

aangezien de Esim er al is in Nederland wil ik het wel even testen op een Ticwatch.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Patrick.nl,
Vodafone Nederland is een ander bedrijf dan Vodafone Duitsland of Vodafone UK. Ieder land heeft dan ook haar eigen systemen, abonnementen en producten.
Hierdoor is bijvoorbeeld bij Vodafone DE en Vodafone UK wel mogelijk om gebruik te maken van een eSIM in een smartwatch maar bij ons nog niet. 

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model, die we op dit moment nog niet ondersteunen. Je zult dan ook moeten nagaan of de Ticwatch voldoet aan GSMA Consumer model of dat daar aanvullende functionaliteiten voor nodig zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic