1
Vraag
2
Reacties
Jan1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonverbinding valt continue weg

Ben in het bezit van een Apple iPhone 13. Sinds vandaag (27 januari) valt de verbinding continue weg. Eerst wordt het stil en dan wordt de verbinding verbroken. Ongeveer een half jaar eerder ook last van gehad. Apple gebeld en die gaven aan met het probleem bekend te zijn en later is dit via een software update hersteld. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Jan1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is vervelend. Heb zelf ook een iPhone 13 en heb er geen last van. Als je dit probleem eerder hebt ervaren en Apple heeft dit opgelost met een software update, dan zou ik proberen om dit nog eens aan Apple te vragen, of even te kijken of je iPhone nu wel up-to-date is. Er is namelijk gisteren een nieuwe update versie uitgekomen, iOS 15.3.

Mocht dit alles niet helpen dan adviseer ik je om het netwerk van Vodafone te controleren en te zien of er eventueel werkzaamheden zijn. Ook zou je nog kunnen proberen om je simkaart te wisselen met een ander toestel om zo te zien of het aan je toestel ligt of aan Vodafone. Let op, deze Sim wisseling kan je natuurlijk niet doen als je een eSIM hebt. Mocht het een netwerk probleem zijn van Vodafone dan zie je dit op hun website en anders kan je daarop ook een melding maken, mochten bovenstaande allemaal niet werken/helpen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Jan1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is vervelend. Heb zelf ook een iPhone 13 en heb er geen last van. Als je dit probleem eerder hebt ervaren en Apple heeft dit opgelost met een software update, dan zou ik proberen om dit nog eens aan Apple te vragen, of even te kijken of je iPhone nu wel up-to-date is. Er is namelijk gisteren een nieuwe update versie uitgekomen, iOS 15.3.

Mocht dit alles niet helpen dan adviseer ik je om het netwerk van Vodafone te controleren en te zien of er eventueel werkzaamheden zijn. Ook zou je nog kunnen proberen om je simkaart te wisselen met een ander toestel om zo te zien of het aan je toestel ligt of aan Vodafone. Let op, deze Sim wisseling kan je natuurlijk niet doen als je een eSIM hebt. Mocht het een netwerk probleem zijn van Vodafone dan zie je dit op hun website en anders kan je daarop ook een melding maken, mochten bovenstaande allemaal niet werken/helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic