Hoi @Liesbethmj
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is altijd erg vervelend, zeker als dit gebeurd tijdens je vakantie, je wilt bereikbaar zijn. Heb je al eens in een ander toestel geprobeerd? Dus je simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of het dan wel beter werkt? Het vervelende is altijd dat je als Vodafone Nederland te gast bent bij iemand anders op het netwerk, ik jou geval in Italië. Dan is het netwerk daar verantwoordelijk voor alle doorstroming en dan kan het zijn dat het erg druk is, of hun netwerk is niet op orde. Heb je ook al gekeken naar een ander netwerk aanbieder? Je zegt verder alles al te hebben doorlopen en dat je eigenlijk al een expert bent op dit gebied, wat natuurlijk niet fijn is, dus ik hoef je niet nog eens dingen aan te geven die Vodafone ook aangeeft als je slecht bereik hebt, of helemaal niet.
Heel lastig, zeker als je toestel vorig jaar wel heeft gewerkt. Het kan de drukte zijn, veel vakantie mensen in het buitenland helpt ook niet mee om als gast op iemand z'n netwerk te zitten. Heel lastig, ik kan je eigenlijk niet veel meer informatie verstrekken dan alleen nog de vraag of je APN gegevens goed staan (Android - iPhone)? En anders maar weet even contact opnemen met Vodafone om te vragen of ze je nummer willen resetten?!