1
Vraag
2
Reacties
wigglee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon langer over laten gaan, hoe stel ik dit in?

Hallo,

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn telefoon langer overgaat, hij schakelt nu vrij snel over naar de voicemail. Ik heb mijn telefoon doorgespit, maar hier kan ik geen instellingen wijzigen.

Gr, Mark

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi wigglee ,

Je kan de rinkeltijd verlengen tot maximaal 30 seconden. Deze staat standaard ingesteld op 15 seconden. Dit doe je als volgt:

1. Bel met je mobiel naar 1233
2. Toets 11 voor het hoofdmenu
3. Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail
4. Kies 5 voor Rinkeltijd en stel een tijd in tussen 5 en 30 seconden.

Vind je dit lastig? Je kan de rinkeltijd (en de rest van de instellingen van je voicemail) ook aanpassen via My Vodafone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi wigglee ,

Je kan de rinkeltijd verlengen tot maximaal 30 seconden. Deze staat standaard ingesteld op 15 seconden. Dit doe je als volgt:

1. Bel met je mobiel naar 1233
2. Toets 11 voor het hoofdmenu
3. Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail
4. Kies 5 voor Rinkeltijd en stel een tijd in tussen 5 en 30 seconden.

Vind je dit lastig? Je kan de rinkeltijd (en de rest van de instellingen van je voicemail) ook aanpassen via My Vodafone.

Anonymous
Niet van toepassing
Mocht het via de bovenstaande weg niet lukken, dan kun je dit ook instellen via my Vodafone (alleen via de website). Je gaat naar het kopje profiel -instellen -voicemail/doorschakelen.

Laat je ons weten of het gelukt is wigglee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, dat is ook een goede.
Daar had ik wel gekeken maar niets gevonden en denk daarom "misschien" de TS ook niet.

Als je dan op Schakel door naar mijn voicemail als ik niet op kan nemen deze zet op Naar voicemail, dan kan je dus instellen hoelang de rinkeltijd moet zijn. Dat zie je dus niet als je gewoon over de pagina heen leest.

Maar een goede om dit te onthouden en te melden, bedankt Steven-
wigglee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy hiermee is het instellen gelukt, de Samsung Galaxy S9+ blijft echter nog steeds vrij kort overgaan. Ik heb geen flauw idee, wat ik hier nog aan kan doen..

Ik heb ingesteld dat hij 30 seconde lang overgaat voordat hij overgaat naar de voicemail. Kan het zijn, dat je 24 uur moet wachten? Voordat de wijziging is doorgevoerd?

Gr, Mark
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Die laatste vraag is een hele goede voor Steven- 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Normaal zal dit binnen een paar minuten verwerkt moeten zijn.
Je kunt anders eens de my vf pagina verversen om te zien of hij daar nu wel al op staat en anders even het toestel opnieuw opstarten zodat er een nieuwe aanmelding komt op het netwerk.

Gaat hij hierna nog sneller af dan is het waarschijnlijk nog niet helemaal verwerkt of het gaat mis. Dan kun je het beste bellen met 1201 hiervoor zodat mijn collega's ook alles voor je controleren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met bovenstaande tips wigglee ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic