Banjerman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon gaat nooit naar voicemail, blijft overgaan

Goedenavond!

Als iemand mij belt blijft de telefoon maar overgaan. Hij gaat niet naar de voicemail toe tenzij ik het inkomende gesprek weiger.

 

Kan iemand mij hier bij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Banjerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Hmm, dat is natuurlijk heel vervelend en niet de bedoeling. Normaal gezien zou je met het bellen naar 12331 het moeten werken. Je zou eens kunnen bellen naar 12330 en daarna nog eens naar 12331. Of kijk anders even in je My Vodafone, misschien dat daar een instelling niet goed staan. Informatie hierover kan je vinden op deze pagina. Mocht het nu niet lukken dan adviseer ik je om even contact op te nemen met de klantenservice door te bellen of een chat te starten en dan kunnen die je daarmee helpen. Normaal zou ik je verwijzen naar iemand van Vodafone hier op de community maar die zijn er in het weekend niet dus is bellen wel sneller. Daar kan je vragen of ze je voicemail willen resetten en/of anders een reset op je 06 nummer en dan moet het goed komen. 

Succes en laat nog even weten of het is verholpen, of niet. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Banjerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Hmm, dat is natuurlijk heel vervelend en niet de bedoeling. Normaal gezien zou je met het bellen naar 12331 het moeten werken. Je zou eens kunnen bellen naar 12330 en daarna nog eens naar 12331. Of kijk anders even in je My Vodafone, misschien dat daar een instelling niet goed staan. Informatie hierover kan je vinden op deze pagina. Mocht het nu niet lukken dan adviseer ik je om even contact op te nemen met de klantenservice door te bellen of een chat te starten en dan kunnen die je daarmee helpen. Normaal zou ik je verwijzen naar iemand van Vodafone hier op de community maar die zijn er in het weekend niet dus is bellen wel sneller. Daar kan je vragen of ze je voicemail willen resetten en/of anders een reset op je 06 nummer en dan moet het goed komen. 

Succes en laat nog even weten of het is verholpen, of niet. 

Banjerman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Door te bellen met het nummer heb ik iets aangepast en nu doet hij het. Dank daarvoor!

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic