1
Vraag
2
Reacties
jochem2006

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gaat maar 2 keer over

als ik gebeld wordt neemt hij al na twee keer overgaan op. hoe kan ik dit veranderen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hallo @jochem2006 
Bedoel je dat dan je voicemail aan gaat of neem je toestel op?
Als je toestel opneemt zou ik het toestel eens uitzetten en daarna weer aan, even kijken of er geen foutje in zit. Of het ligt aan het automatisch opnemen van telefoonoproepen in de instellingen:

• Open Instellingen
• Navigeer naar 'Algemeen'
• Tik op 'Toegankelijkheid'
• Open de optie 'Audiopad gesprekken'
• Tik op 'Automatisch beantwoorden'

Vervolgens kun je de gelijknamige optie inschakelen en een gekozen tijd instellen. Standaard is deze ingesteld op 3 seconden wat inhoudt dat ieder telefoongesprek wordt opgenomen na 3 seconden. Uiteraard kun je altijd het gesprek weigeren door tweemaal te drukken op de aan/uit-knop.


En heb je het over voicemail, zelf de tijd van de doorschakeling instellen: De rinkeltijd instellen Kies zelf wanneer je toestel doorschakelt naar de voicemail. De rinkeltijd is standaard ingesteld op 15 seconden. Bel met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail Kies 5 voor Rinkeltijd en stel een tijd in tussen 5 en 30 seconden.

En op deze pagina kan je nog wat extra informatie vinden over je voicemail. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hallo @jochem2006 
Bedoel je dat dan je voicemail aan gaat of neem je toestel op?
Als je toestel opneemt zou ik het toestel eens uitzetten en daarna weer aan, even kijken of er geen foutje in zit. Of het ligt aan het automatisch opnemen van telefoonoproepen in de instellingen:

• Open Instellingen
• Navigeer naar 'Algemeen'
• Tik op 'Toegankelijkheid'
• Open de optie 'Audiopad gesprekken'
• Tik op 'Automatisch beantwoorden'

Vervolgens kun je de gelijknamige optie inschakelen en een gekozen tijd instellen. Standaard is deze ingesteld op 3 seconden wat inhoudt dat ieder telefoongesprek wordt opgenomen na 3 seconden. Uiteraard kun je altijd het gesprek weigeren door tweemaal te drukken op de aan/uit-knop.


En heb je het over voicemail, zelf de tijd van de doorschakeling instellen: De rinkeltijd instellen Kies zelf wanneer je toestel doorschakelt naar de voicemail. De rinkeltijd is standaard ingesteld op 15 seconden. Bel met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail Kies 5 voor Rinkeltijd en stel een tijd in tussen 5 en 30 seconden.

En op deze pagina kan je nog wat extra informatie vinden over je voicemail. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic