1
Vraag
2
Reacties
Sandy1987

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Storing Groesbeek: - niet mogelijk om te bellen. Error: niet aangemeld bij Netwerk

  • Ik kan sinds vanochtend niet bellen of gebeld worden. Telefoon geeft dan aan..niet aangemeld bij netwerk. Alles al geprobeerd maar werkt niet
41 Reacties 41
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@all
Begrijpelijk wanneer je geen bereik hebt, of slecht, dat het je begint te irriteren. Om nu te zeggen dat Vodafone er geen moer aan doet, is natuurlijk niet waar. Die vinden deze storing net zo vervelend als jij en ze zullen daar zeker hard aan het werk zijn om dit weer in orde te maken. Het ligt er maar net aan wat het is en of het dan 123 gemaakt kan worden. De klantenservice 6x bellen om te vragen hoe het er mee staat, is natuurlijk ook niet nodig. Als het weer werkt, of als er vorderingen zijn, dan zal Steven hier een melding maken, zoals hij al eerder op deze topic heeft aangegeven. 

Nogmaals, ik begrijp best dat het vervelend is, heb zelf ook al eens een paar dagen zonder gezeten, door een antenne storing, en dat is knap lastig. Maar je zal echt moeten wachten, Vodafone is op de hoogte en ze werken er vast hard aan om het voor elkaar te krijgen. Zodra het weer werkt dan zal iemand van Vodafone het hier melden en probeer zelf in de tussentijd af en toe je toestel uit te zetten, en dan weer aan, dat kan ook wel eens helpen als het probleem is opgelost.

Succes in ieder geval en hoop dat jullie weer snel gebruik kunnen maken van Vodafone.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Er is helaas nog geen update bekend over de oplostijd van deze storing. Het oplossen van de storing staat hoog bij ons op de kaart en we doen op de achtergrond ons uiterste best om de storing voor jullie op te lossen. Super sorry voor het ongemak en als er een nieuwe update is, dan delen wij deze uiteraard met jullie.

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fijn dat we op de hoogte worden gehouden!

Roy2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij ook geen verbinding in Groesbeek. Wat mogelijk helpt is (tijdelijk) handmatig zoeken naar netwerk en overschakelen naar Vodafone.de, dat werkt bij mij in ieder geval. Heb dan beperkte verbinding, maar bellen lukt er wel mee.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mooie tijdelijke oplossing @Roy2 
Fijn dat je mee denkt en deze optie hier aangeeft. Het is natuurlijk tijdelijk, laten we hopen dat Vodafone het probleem snel heeft opgelost en iedereen weer normaal via Vodafone NL kan bellen/internetten. Maar oplossing, TOP!

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas zie ik geen vodafone.de bij mij alleen kpn en tmobile nl

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mocht je thuis zitten, of ergens waar je ook Wifi aansluiting hebt, zet dan je 4G over Wifi aan. Daarmee ben je toch bereikbaar op plekken waar Wifi aanwezig is. Meer info: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/4g/bellen 

L.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, is er al zicht op wanneer dit is opgelost?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @L. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals Cecilia hier boven al heeft aangegeven:
Er is helaas nog geen update bekend over de oplostijd van deze storing. Het oplossen van de storing staat hoog bij ons op de kaart en we doen op de achtergrond ons uiterste best om de storing voor jullie op te lossen. Super sorry voor het ongemak en als er een nieuwe update is, dan delen wij deze uiteraard met jullie.

Roy2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Misschien zie ik het verkeerd, maar 4G werkt toch alleen als je dataverbinding hebt? Bij mij is er 'geen service' en werkt alleen WiFi, omdat dat niet van Vodafone is. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hebt gelijk, als je geen service hebt, dan heb je ook geen 4G en kan je ook niet bellen en/of internetten. Maar zit je nu thuis en heb je Wifi, en dat werkt prima, dan zou je natuurlijk 4G over Wifi kunnen aanzetten en dan ben je toch weer bereikbaar. Want dan gaat je telefoon via Wifi, wat je wel hebt. Meer info: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/4g/bellen 

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kreeg net te horen dat er een kabel is geraakt met graafwerkzaamheden. Dit moeten ze dus herstellen. Is niet 1,2,3 opgelost

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog een update over de storing in Groesbeek? Zijn er mensen die al weer kunnen bellen/gebeld worden? 

L.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Roy2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier is het opgelost!

Sandy1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier ook

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het bij sommige is opgelost! Indien het nog niet werkt, kunnen jullie eens het toestel opnieuw opstarten? Werkt het dan wel weer?

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb wel weer internet maar bellen lukt nog niet. Telefoon al opnieuw opgestart. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de optie bellen over 4G en bellen over Wifi aanzetten @Bibi1304?

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik dan bel gaat dit van mijn databundel af of gewoon van de belminuten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic